//
کدخبر: ۲۳۶۳۲۰ //

تغییر رفتار عجیب سرمربی پرسپولیس

گابریل کالدرون بعد از گذشت مدتی و کسب نتایج خوب رفتارش تغییر یافت.

تغییر رفتار عجیب سرمربی پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

گابریل کالدرون مربی آرژانتینی پرسپولیس که با آرامش خاصی در کنار زمین و نشست مطبوعاتی حضور می یافت در همین اواخر تغییر رفتار داده و ادبیات دیگری را برای رسیدن به اهدافش به کار می برد.

این مربی به نظر می رسید از حاشیه دوری می کند ولی بعدا معلوم شد این مربی هم مثل استراماچونی بعد از کسب نتایج خوب تغییر کرده و رفتار دیگری را در این اواخر از این مربی آرژانتینی دیده ایم.

کالدرون از پافشاری و رفتار استراماچونی و ویلموتس انتقاد کرد و اعلام کرد به خاطر پول، پرسپولیس را رها نمی کند. این مربی که دم از اخلاق میزد حالا دقیقا مسیر آن ها را دنبال می کند.

اگر این موضوع داغ در فوتبال ایران را موشکافانه بررسی کنیم به ابعاد پنهان آن می رسیم. اولا چرا کالدرون با اطلاع قبلی از علت جدایی برانکو با پرسپولیس به توافق رسید با علم به اینکه می دانست مشکلاتی در پرداخت دستمزد ممکن است پیش بیاد اما باز هم هدایت این تیم را به دست گرفت. مربیان در سطح کالدرون حساب شده عمل می کنند و تمام جوانب آن را در نظر می گیرند.

به نظر می رسد این مربی برای یک دوره کوتاه به فوتبال ایران آمده و بعد از طی آن پافشاری کرده و به احتمال زیاد از طریق فیفا اقدام به شکایت از باشگاه خواهد کرد و متاسفانه در این نوع پرونده ها دست برنده با مربی خواهد بود و باشگاه از ترس محرومیت های فیفا تن به خواسته های آن می دهد.

نکته بعدی و مشترک برای دو مربی سرخابی ها زمان جدایی آنها از تیم است هر دوی آنها بعد از صدرنشینی تیم شان از باشگاه جدا شدند و عملا با این کار با اثبات خود باشگاه را مقابل هواداران قرار می دهند. به نظر می رسد این روش تاثیر خوبی دارد و باشکاه برای راضی کردن هواداران به هر دری می زنند تا سرمربی تیم را برگردانند.

آیا این تنها روش برای رسیدن پول در ایران است؟ و آیا مربیان را مجبور به این رفتار کرده ایم یا اینکه این رفتار اپیدمی شده است؟ هر چه هست این اخبار در فوتبال ابران به موضوع داغ تبدیل شده و خوراک خوبی هم برای رسانه ها و البته فضای مجازی شده است و بازار داغ شایعات هم در این بین به آن دامن می زند.

بالاخره باید سران باشگاه پرطرفدار پرسپولیس تصمیم حیاتی در این موقع حساس لیگ بگیرند. یا باید خواسته های کالدرون را برآورده کرده و این مربی را به نیمکت پرسپولیس برگردانند که با وجود تحریمها کار بسیار سختی خواهد یا اینکه مثل استقلال وقت را بیش از این هدر نداده و از گزینه هایی داخلی که این روزها همه از آنها نام می برند استفاده کنند. ادامه این وضعیت قطعا به تیم پرسپولیس ضربه می زند و به احتمال زیاد مثل استقلال امتیازات را از دست داده و صدر جدول فاصبه خواهند گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۳۲۰ //
ارسال نظر
 
  • بنده خدا

    چقدر انتظارات بی منطقی دارید.انتظاردارید یک مربی حرفه ای برای شما مجانی کار کند؟ ؟؟عجب فکر احمقانه ای!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان