//
کدخبر: ۲۳۱۶۲۱ //

شوک بزرگ به پرسپولیس ؛ ستاره کالدرون جدا می شود

ستاره عراقی پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم است.

شوک بزرگ به پرسپولیس ؛ ستاره کالدرون جدا می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مشکلات مالی باشگاههای ایران فوتبال ایران را به مخاطره انداخته است. مخصوصا عدم پرداخت دستمزد بازیکنان خارجی از مشکلات پیچیده و بزرگ فوتبال ایران به شمار می رود که عواقب آن را به مراتب دیده ایم. جریمه های سنگین فیفا و محرومیت و … از جمله آنها می باشد. باشگاه پرطرفدار پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست. پرسپولیس بعد از پرداخت هزینه سنگین از بابت جونیور حالا باید تکلیف ستاره عراقی خود را روشن کند. بشار رسن با بازیکنان خارجی از قببل جونیور تفاوت زیادی برای باشگاه دارند چرا که این بازیکن یکی از خوب های های تیم بوده و تاثیر خودش را در تیم گذاشته است.

پاس های در عمق این بازیکن دفاع هر تیمی را نابود می کند و گلزنی را برای مهاجمان راحت می کند. بعد از ترابی این بازیکن بهترین بازیکن پرسپولیس است و باشگاه هر طور شده باید مشکل این بازیکن را حل کند. با پولی که بیهوده خرج جونیور شد باشگاه می توانست بخش زیادی از بدهی این بازیکن را بدهد.

بشار رسن در آخرین مصاحبه خود به نوعی به باشگاه اولتیماتوم داده تا بلکه تلنگری برای مسئولان باشگاه باشد تا فکری به حال این بازیکن بکنند.

بشار رسن از عدم دریافت پول بعد از ۷ ماه از باشگاه گله کرده و از تصمیم مهم خودش در آینده خبر داده است. این بازیکن از عدم تامین هزینه زندگی خود نیز به شدت ناراحت است و شاید این بار اگر مسئولان باشگاه کاری نکند این ستاره عراقی برای همیشه این باشگاه را ترک کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان