//
کدخبر: ۲۲۷۵۱۸ //

حرکت عجیب ستاره خارجی کالدرون

بشار رسن هم مثل برخی مربیان پروازی شاغل در ایران، در کشور خود زندگی می‌کند و پول توجیبی خودش را از پرسپولیس می‌گیرد.

حرکت عجیب ستاره خارجی کالدرون
به گزارش فرتاک نیوز،

بشار رسن که برای همراهی تیم ملی کشورش در دو بازی مقابل ایران و بحرین به اردن رفته بود، دیرتر به تمرینات پرسپولیس بر‌گشت. با نظر گابریل کالدرون قرار بود رسن جمعه گذشته به تهران بیاید، اما مثل سفر قبل مشکل گذرنامه بهانه‌ای شد تا دیرتر به تهران برگردد و طبق برنامه جدید، این بازیکن سه شنبه شب به تهران بازخواهد گشت.

با این حساب رسن از روز چهارشنبه قادر است در تمرینات پرسپولیس حاضر شود که با این شرایط نمی تواند جایی در ترکیب تیمش در بازی حساس مقابل نفت آبادان در جام‌حذفی که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود داشته باشد. اینکه بشار رسن همواره به عراق می‌رود و دیرتر به ایران برمی‌گردد خبر تازه‌ای نیست! همه ما ورزشی‌نویس‌ها و هواداران پرسپولیس به این شیوه رفتاری هافبک ملی‌پوش عراقی عادت کرده‌ایم؛ اینکه بشار رسن هم مثل برخی مربیان پروازی شاغل در ایران، در کشور خود زندگی می‌کند و پول توجیبی خودش را از پرسپولیس می‌گیرد!

جالب آنکه این اولین بار نیست که بشار رسن مشکل گذرنامه را مطرح می‌کند و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود. او هر بار که برای همراهی تیم ملی کشورش به عراق سفر کرده دیرتر از موعد مقرر به ایران برگشته و هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده است. پرسپولیس در غیاب بشار رسن به نفت مسجدسلیمان باخت و حالا باید در جام‌حذفی بدون هافبک عراقی خود به مصاف یک تیم نفتی دیگر (صنعت نفت آبادان) برود. چرا؟

چه دلیلی دارد که مدیران باشگاه پرسپولیس با این بازیکن بی‌نظم مماشات می‌کنند؟ اگر بحث مطالبات بشار رسن و عدم وصول آن وسط است خیلی شفاف اعلام کرده و بگویند قادر به تأمین قرارداد دلاری او نیستند. اگر هم می‌توانند طلبش را بپردازند یا اینکه پرداخته‌اند دیگر این چه صیغه‌ای است؟ چرا باشگاه پرسپولیس این هافبک پروازی (!) را جریمه نمی‌کند؟ در روز‌هایی که تیم پرسپولیس به شدت غیبت یک هافبک بازیساز را لمس می‌کند، بشار رسن هم در عراق می‌ماند و با بهانه تکراری و مشمئزکننده مشکل پاسپورت روی اعصاب هواداران تیمش رژه می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان