//
کدخبر: ۲۳۶۱۳۱ //

ماندن بیرانوند یعنی نماندن کالدرون

درست در روز‌هایی که همه هواداران سرخ از شادی درخشش رادوشویچ در چارچوب دروازه تیم‌شان در پوست خود نمی‌گنجیدند، بیرانوند در گوشه‌ای خلوت مشغول تمرینات اختصاصی و از هیاهو فاصله گرفته بود.

 ماندن بیرانوند یعنی نماندن کالدرون
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند که تا نیم‌فصل از حضور در تمرینات معاف شده بود و به قول سرمربی سرخ‌ها برای داشتن تمرکز بیشتر، به استراحت اجباری رفته بود، در اولین روز از تمرینات تیمش برای نیم‌فصل دوم حاضر شد و در روزی که رادوشویچ هنوز به ایران باز نگشته با کلاه خاصی که بر سر گذاشته بود سوژه عکاس باشگاه شد. بیرانوند که در این مدت لام تاکام با کسی حرفی نزده، در صحبت‌های خصوصی‌اش با دوستانش به این موضوع تاکید کرده بود که با شخصیتش بازی می‌شود و با ادامه این روند ماندنش در پرسپولیس به صلاح نیست و از سوی دیگر هم سرخ‌ها حاضر نبودند به این راحتی‌ها دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را از دست بدهند.

تمرینات اختصاصی و بررسی پیشنهاد‌های خارجی

 درست در روز‌هایی که همه هواداران سرخ از شادی درخشش رادوشویچ در چارچوب دروازه تیم‌شان در پوست خود نمی‌گنجیدند، بیرانوند در گوشه‌ای خلوت مشغول تمرینات اختصاصی و از هیاهو فاصله گرفته بود. او در مواجهه با هواداران و پاسخ به این سوال‌ها که «بالاخره کی برمی گردی» و «آیا در پرسپولیس می‌مانی»، لبخندی تلخ تحویل می‌داد تا مشخص شود هنوز از برخی موارد دلخور است. علی بیرو که درست بعد از جام‌جهانی باد لژیونر شدن در سرش افتاد، بنابر دلایلی که بخشی از آن تیم‌های خواهانش بود و بخش دیگر مبلغ پیشنهادی آنها، ترجیح داد در سرزمین سرخ‌ها بماند و برای رفتن زمان دیگری را انتخاب کند، اما با مشکلاتی که پیش از پایان نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم بین او و کالدرون ایجاد شد، احساس کرد که زمان رفتنش فرا رسیده و درست در همین روز‌ها پیشنهاد یک تیم مطرح بلژیکی روی میز باشگاه قرار گرفت تا پرونده انتقالش به فوتبال اروپا بار دیگر و این بار جدی‌تر باز شود.

پیشنهاد‌هایی که برای بیرانوند رسیده بود از لحاظ مالی برای او شرایط ویژه‌ای نداشت و او تنها در شرایطی می‌توانست تیم را ترک کند که از ایده‌آل‌های خود کوتاه بیاید و با مبلغی اندک راهی تیمی شود که شاید آنقدر بزرگ نبود. البته بیرانوند که شرایط را مساعد نمی‌دید و قصد داشت به هر شکلی از پرسپولیس جدا شود حتی به این موضوع راضی شده بود که از لحاظ مالی متضرر شود و از لحاظ فوتبالی هم به تیمی برود که کوچک‌تر از آن باشد که او برای خود تجسم می‌کرد، ولی خبر‌هایی به گوش او رسید که همه این اتفاقات را در حالت مسکوت باقی گذاشت و او را برای استارت با پرسپولیس راهی ورزشگاه خیریه عمل کرد.

نیامدن کالدرون یا رفع سوءتفاهمات؟!

گابریل کالدرون شرایط زیادی را برای باشگاه گذاشته تا در صورت عملی شدن آن‌ها یا حداقل بخش عمده‌ای از آن‌ها برای شروع کارش با پرسپولیس به ایران برگردد. اولین خواسته او دوشنبه شب و با منتفی شدن اردوی قطر عملی نشد و ناظران بر این باورند که حتی معجزه هم نمی‌تواند اوضاع پرسپولیس را به خواسته‌های کالدرون نزدیک کند. حالا شنیده می‌شود ممکن است موضوعی که به گوش بیرانوند رسید و او را از آسمان هفتم عصبانیت به زمین کشاند، احتمال برنگشتن کالدرون از آرژانتین به ایران باشد چراکه بیرانوند به‌شدت از رفتاری که توسط سرمربی تیمش با او شد، دلخور و ناراحت بود و حضور یکباره‌اش در تمرین آن هم بدون هیچ جلسه‌ای با مرد آرژانتینی خیلی‌ها را شوکه کرد. البته در این بین دست‌دست کردن امید عالیشاه که گفته می‌شود در لیست مازاد کالدرون بوده، برای انتخاب تیم جدید و جدایی از پرسپولیس هم بر این شایعه می‌افزاید که احتمال برنگشتن آقای سرمربی به ایران زیاد است.

واکنش باشگاه؛ قرار بود بیاید

باشگاه همچنان بر این باور است که کالدرون به ایران بر می‌گردد و بازگشت بیرانوند به تمرینات هم اتفاق عجیب و غیرقابل پیش‌بینی نیست. علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در این خصوص به گفت: «هر اتفاقی که در گذشته رخ داده بود حل شده و از اول هم قرار بر این بود که با شروع تمرینات برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر، علیرضا به تمرینات اضافه شود و این اتفاق هم افتاد.»

تعطیلات رادو را نیمکت‌نشین می‌کند؟

تجربه نشان داده که بیرانوند زیاد طاقت نیمکت‌نشینی را ندارد و او پیش از این در نفت تهران هم این موضوع را نشان داده بود. حالا اگر قرار باشد که کالدرون برگردد و باز هم رادوشویچ درون دروازه قرار بگیرد، باید شاهد اتفاقات و حواشی جدیدی در پرسپولیس باشیم. در هر صورت بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی است و برایش سخت است که با نیمکت‌نشینی، موقعیت خود را در تیم ملی در خطر ببیند. از این نظر می‌توان به او حق داد که زیاد برای نشستن روی نیمکت تحمل نداشته باشد. هرچند این احتمال هم وجود دارد که تعطیلات نیم‌فصل رادوشویچ را بار دیگر به یک ذخیره همیشگی تبدیل کند و علی بیروی سرخ‌ها به چارچوب دروازه برگردد؛ البته این بار حواس جمع‌تر!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان