//
کدخبر: ۲۳۵۹۹۷ //
هری ردنپ:

مورینیو برای نجات تاتنهام چوب جادویی ندارد

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است است که ژوزه مورینیو هم نتوانسته شرایط این تیم را تغییر دهد.

مورینیو برای نجات تاتنهام چوب جادویی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش بود که ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام انتخاب و جایگزین مائوریسیو پوچتینو شد. با این وجود سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد نتوانسته نتایج فوق العاده ای در تاتنهام کسب کند و این تیم لندنی هنوز هم با فرم خوب قبلی خود فاصله دارد. تاتنهام در سه بازی قبلی خود پیروز نشده و سال 2020 را هم با شکست 1-0 مقابل ساوتهمپتون آغاز کرد.

سرمربی سابق تاتنهام اما معتقد است که مورینیو هم نمیتواند تاتنهام را نجات دهد. هری ردنپ در این باره گفت: " 25 بازی آخر تاتنهام پوچتینو را دیدیم. آن ها خیلی خوب کار را آغاز می کردند و بعد از آن به طور ناگهانی اتفاق بدی رخ می داد. آن ها حالا نیز نمایش های پرنوسانی را ارائه می دهند. ژوزه به اینجا آمده و ما سابقه او را می دانیم. باور نکردنی است اما فکر می کنم که او هم چوب جادویی برای نجات تاتنهام ندارد. در حال حاضر وضعیت تیم درست به نظر نمی رسد. "

ردنپ در ادامه پیرامون دیدار هفته آینده تاتنهام با لیورپول نیز گفت: " آن ها می خواهند در خانه مقابل لیورپول پیروز شوند. تاتنهام قصد دارد روند بدون شکست لیورپول را قطع کنند و قطعا بازی دشواری خواهد بود. تاتنهام در آن بازی دست و پا بسته نخواهد بود. آن ها بازیکنان برجسته ای دارند اما در حال حاضر لیورپول در سطحی متفاوت بازی می کند."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان