//
کدخبر: ۲۳۵۵۵۱ //

شروط کالدرون و کارسخت مدیران پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اجرا کردن شروط سرمربی تیم خود برای بازگشت به جمع سرخپوشان باید مشکلات مالی را حل کند.

شروط کالدرون و کارسخت مدیران پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی که با گابریل کالدرون داشته از این مربی آرژانتینی فرصت گرفته اند تا برخی شروط اصلی او را برآورده کنند.

یکی از مهمترین شروط پرداخت قسط دوم خودش و تسویه حساب با بازیکنان بابت قراردادهای فصل گذشته بوده است.

البته انصاری فرد همان طور که در مصاحبه خود هم تاکید کرده منابع مالی را تامین کرده و ظرف روزهای آینده با توجه به وقتی که کالدرون به آنها داده است، این پول را به این مربی می دهد اما با توجه به شرط دوم او بابت تسویه حساب قراردادهای فصل گذشته بازیکنان، مدیران پرسپولیس کار سختی پیش رو دارند.

طبق قول و قراری که مسئولان باشگاه پرسپولیس با بازیکنان گذاشته اند با شروع نیم فصل دوم باید درصدی از مبلغ فصل جاری آنها پرداخت شود و تامین منابع مالی برای تسویه حساب قراردادهای فصل گذشته به این راحتی نیست و باشگاه پرسپولیس منتظر است تا در این زمینه با کالدرون صحبت جدیدی داشته باشد ومعلوم نیست واکنش سرمربی سرخپوشان به این موضوع چیست و بازیکنان چه موضعی می گیرند.

از روز گذشته شایعاتی مبنی بر ناراحتی شدید بازیکنان از باشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان به گوش می رسد و حتی گفته می شود قصد دارند در تمرین فردا شرکت نکنند و یا دست به اعتصاب بزنند. موضوعی که هنوز رسمی نیست و باید دید بازیکنان پرسپولیس فردا در شروع تمرینات ناراحتی خود را نشان می دهند یا خیر.

این تیم قرار بود روز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان بروند اما این بازی لغو شد. سرخپوشان طبق برنامه چهارشنبه عصر راهی قطر می شوند تا اردوی زمستانی خود را برگزار کنند. کالدرون هم طبق ادعای باشگاه در قطر به اردو اضافه می شود. باید دید سرمربی آرژانتینی سرخپوشان با توجه به زمانی که به باشگاه داده حاضر می شود دوباره در جمع سرخپوشان حضور پیدا کند یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان