//
کدخبر: ۱۹۴۶۷۶ //

خلیل زاده: دوست دارم سال‌ها در پرسپولیس بمانم/ هنوز کار زیادی با برانکو داریم

مدافع پرسپولیس مدعی شد برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نیازی به ابراز تمایل باشگاه نبود و این علاقه قلبی خودش بود.

خلیل زاده: دوست دارم سال‌ها در پرسپولیس بمانم/ هنوز کار زیادی با برانکو داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

شجاع خلیل زاده، مدافع سرخپوشان که در دومین فصل حضورش در این تیم موفق به کسب سه جام شده بود، در روزهای پایانی هفته و در شرایطی که پیشنهاد حضور در لیگ قطر را نیز داشت، برای ادامه همکاری با پرسپولیس ابراز تمایل کرد. این بازیکن امروز با حضور در دفتر باشگاه، قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

خلیل زاده درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: این علاقه شخصی و قلبی خودم بود. طی این مدت حس فوق العاده‌ای در کنار هواداران داشتم و دوست داشتم و دارم سال‌ها بمانم. قبل از پایان فصل هم گفته بودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم و قراردادم را تمدید کنم. هنوز رویاپردازی من با پرسپولیس تمام نشده و برای جام‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد و امیدوارم در این فصل نیز به جام برسیم.

مدافع سرخپوشان درباره اینکه گفته می‌شد قرار است با حضور در قطر، بخشی از مشکلات مالی باشگاه برطرف شود گفت: واقعا این حس را از ته قلب گفته بودم. هر کس در هر جایگاهی هست باید به تیم کمک کند. وقتی هوادار همه چیزش را برای باشگاه می‌گذارد، ما نیز برای آن مسوول هستیم. من قرارداد زیادی با باشگاه نبستم و اگر جدا می‌شدم باشگاه با پول رضایتنامه‌ام به مبلغ بیشتری دست پیدا می‌کرد اما من حتی پیشنهادی که داشتم را به آقای عرب و باشگاه پرسپولیس دادم. انشاالله اکنون با حضورم بتوانم کمکی به باشگاه و اهداف آن کنم. اکنون خوشحالم که اینجا هستم و واقعا کجا بروم بهتر از پرسپولیس؟

خلیل زاده درباره اینکه آیا امیدوار به بازگشت برانکو است یا خیر گفت: مطمئنا باشگاه در اینباره در حال تلاش است. من امروز و پیش از تمدید قراردادم در اینباره هم صحبت کردم و پول آن تامین شده و امیدوارم آقای برانکو به تهران و تیم برگردد. ما هنوز کار زیادی داریم و قهرمانی‌های ما تمام نشده و به قول خودش باید برای بردهای بیشتر و قهرمانی بیشتر بجنگیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان