//
کدخبر: ۲۳۵۲۵۹ //

در لیست مجیدی بازیکن خارجی حضور ندارد/ خواهان تعویق دیدار با فولاد هستیم

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید که خواهان تعویق دیدار با فولاد است.

در لیست مجیدی بازیکن خارجی حضور ندارد/ خواهان تعویق دیدار با فولاد هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلفنی با شبکه خبر، درباره زمان آغاز تمرینات اظهار کرد: به دلیل اعلام عزای عمومی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، ما امروز و فردا تمرین نمی‌کنیم و روز دوشنبه بعد از تشییع پیکر ایشان، تمرینات خود را آغاز می‌کنیم.

او درباره لیست ورودی استقلال گفت: آقای مجیدی جلسه‌ای را با دستیارانش داشته و یک سری اسامی را به ما دادند و ما هم طبیعتا نمی‌توانیم اسامی را رسانه‌ای کنیم. خطاب به هواداران عزیز عرض می‌کنم که ما در حال جذب نفرات هستیم و هروقت بازیکنی جذب شود، آن را اعلام می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در لیست درخواستی مجیدی بازیکن خارجی هم حضور دارد، بیان کرد: در حال حاضر در لیست آقای مجیدی بازیکن خارجی حضور ندارد. البته میشنهاداتی در خصوص جذب یکی دو بازیکن شده است.

خلیل‌زاده درباره دستیاران مجیدی توضیح داد: مجید نامجو مطلق، صالح مصطفوی، بهزاد غلامپور و یک مربی اسپانیایی کادر ایشان هستند.

او در ادامه درباره تغییرات در هیات مدیره استقلال اظهار کرد:  بعد از استعفای آقای ماجدی، آقای موسوی عضو هیات مدیره شده‌اند. البته حکم ایشان هنوز به دست من نرسیده است ولی قرار است اضافه شوند. آقایان منزوی، فتح‌الله‌زاده، بنده و آقای فتحی به همراه آقای موسوی در هیات مدیره هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان درباره تاریخ دیدار با فولاد گفت: این بازی ۲۷ دی ماه است و ما با توجه به اینکه اول بهمن بازی آسیایی داریم، خواهان به تعویق افتادن این بازی شده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان