//
کدخبر: ۲۳۴۷۴۸ //

زمان شروع تمرینات استقلال مشخص شد

تعطیلات طولانی مدت بازیکنان استقلال از ابتدای هفته به پایان می رسد و آبی ها برای بازی با فولاد استارت می زنند.

زمان شروع تمرینات استقلال مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی بازی استقلال با سپاهان در یک چهارم نهایی جام حذفی لغو شد بالاجبار تمرینات آماده سازی این تیم به مدت 10 روز تعطیل شد تا بازیکنان نه تنها با ریکاوری لازم برای حضور در دور برگشت به تمرینات بازگردند بلکه در این روزها تکلیف نیمکت بدون مربی استقلال نیز روشن شود.

در شرایطی که بلاتکلیفی در صندلی سرمربیگری در ماراتن یک ماهه استقلال و استراماچونی همچنان ادامه پیدا کرد شروع تمرینات تیم نیز با وجود این که از ابتدا برای دهم دی ماه برنامه ریزی شده بود، طولانی تر شد تا نزدیک به 15 روز هیچ تمرین گروهی برای تیم در نظر گرفته نشود.

اتفاقی که نه تنها باعث افزایش انتقادات و نگرانی ها برای بازی های مهم استقلال مقابل فولاد در لیگ برتر و پلی آف آسیا مقابل نماینده کویت یا اردن شد خود بازیکنان را در وضعیت بسیار بدی قرار داد تا جایی که آنها در این مدت طولانی هر کدام به صورت انفرادی تمرین کردند تا شرایط بدنی شان حفظ شود.

آخرین اخبار از باشگاه استقلال حاکی است دور جدید تمرینات قرار است از روز شنبه در تهران استارت بخورد از همین رو در تماس های برقرار شده با بازیکنان از آنها خواسته شده صبح شنبه در مجموعه تهرانسر یا انقلاب خود را به سرپرست و مربی تیم معرفی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان