//
کدخبر: ۲۳۴۶۷۴ //

درخواست عجیب پرسپولیس از عیسی آل‌کثیر پس از پاسخ منفی صنعت نفت

باشگاه پرسپولیس خواستار جذب عیسی آل‌کثیر آقای گل نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران شده؛ درخواستی که واکنش منفی صنعت نفتی‌ها را به دنبال داشته است.

درخواست عجیب پرسپولیس از عیسی آل‌کثیر پس از پاسخ منفی صنعت نفت
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل صنعت نفت آبادان در صورتی رضایتنامه عیسی آل‌کثیر را صادر می‌کند که پرسپولیسی‌ها علی علیپور را به تیم خوزستانی بدهند!

عیسی آل‌کثیر به واسطه قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان لیگ برتر و درخششی که در تیم صنعت نفت آبادان داشته مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس و تراکتور قرار گرفته است. این در شرایطی است که باشگاه آبادانی به تیم‌های خواهان این بازیکن اعلام کرده این بازیکن فروشی نیست. آل‌کثیر که تا پایان فصل با تیم آبادانی قرارداد دارد دوشنبه گذشته همراه مدیربرنامه‌هایش در جلسه با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خواستار رضایتنامه اش شده، اما علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه به او اعلام کرده مسئول فنی تیم اسکوچیچ است و او هم در تماس تلفنی به باشگاه تأکید کرده آل‌کثیر را می‌خواهد و نظرش برای صدور رضایتنامه مساعد نیست.

با وجودی که باشگاه صنعت نفت آبادان به صراحت مخالفت خود را اعلام کرده، اما این بازیکن دیروز در صفحه شخصی خود با قرار دادن دو قلب قرمز موجبات نگرانی هواداران صنعت نفت آبادان را فراهم کرده و تعداد قابل توجهی از هواداران این تیم با پیام به مسئولان باشگاه خواستار جلوگیری از رفتن این بازیکن شده‌اند. باشگاه صنعت نفت آبادان به آل‌کثیر گفته در قرارداد او هیچ بندی مبنی بر فسخ قرارداد وجود ندارد و حرفه‌ای این است که تابع تصمیمات باشگاهش باشد، اما رفتاری که او این روز‌ها از خود نشان می‌دهد بیشتر باعث شده تا هواداران صنعت نفت را ناراحت و نگران کند. آخرین خبر در مورد آل‌کثیر این که باشگاه پرسپولیس از این مهاجم گلزن خواسته خودش دنبال رضایتنامه اش برود! باید منتظر ماند و دید آل‌کثیر می‌تواند رضایتنامه اش را از صنعت نفت بگیرد یا اینکه تا پایان نیم‌فصل دوم نیز باید در تیم آبادانی توپ بزند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان