//
کدخبر: ۲۳۴۵۹۰ //

دوست‌داشتنی‌های سرخ و آبی از دو نسل متفاوت (عکس)

مربی و کاپیتان فعلی تیم‌های پرسپولیس و استقلال امروز جهت بدرقه تیم امید ایران خودشان را به مرکز ملی فوتبال رساندند تا به‌نوعی باعث افزایش روحیه تیم امید در مسابقات پیش رو باشند.

mx7r9idVSt4T

به گزارش فرتاک نیوز"، امروز در مرکز ملی فوتبال، مهمانان زیادی از نسل‌های مختلف فوتبال ایران حضور پیدا کردند تا تیم امید ایران را در آخرین تمرینشان پیش از عزیمت به کشور تایلند، محل برگزاری مرحله نهایی مسابقات مقدماتی المپیک 2020 همراهی کرده باشند و به‌نوعی به باعث دلگرمی این جوانان آینده دار و دوست‌داشتنی فوتبال ایران شوند.

از بین کسانی که امروز در این تمرین پرنشاط حضور یافتند کریم باقری و وریا غفوری دو کاپیتان از دو نسل متفاوت فوتبال ایران بودند. دو بازیکنی که علاوه بر کیفیت بالای فنی همواره از محبوبیت خاصی در بین تماشاگران هر دو تیم قرمز و آبی برخوردار هستند و این مورد کمتر در قبال فوتبالیستی صدق می‌کند. بازیکنانی که نسبت به اتفاقات مختلف مخصوصاً در جریانات اجتماعی به‌ دور از آنکه قصد ریایی باشد، حساسیت نشان داده‌اند و به قولی برای این دو تیم پرطرفدار یک نعمت محسوب می‌شوند.

 حالا این دو ملی‌پوش فوتبال ایران با فراموش کردن تمام حاشیه‌های زیادی که در حال حاضر حول‌وحوش تیمشان وجود دارد، خودشان را به مرکز ملی فوتبال رساندند تا نشان دهند در برهه کنونی، تیم امید ایران فارغ از قهر تمام مربیان خارجی در فوتبال ملی و باشگاهی، مهم‌ترین دغدغه فوتبال ایران محسوب می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۵۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان