//
کدخبر: ۲۳۰۲۵۲ //

رهبر بزرگ استقلال در زمین ؛ ستاره ای که جای استراماچونی را پر کرد

آبی پوشان پایتخت با وجود آنکه سرمربی خود را از دست داده اما هنوز یک رهبر دارند که به خوبی تیم را هدایت می کند.

رهبر بزرگ استقلال در زمین ؛ ستاره ای که جای استراماچونی را پر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

وریا غفوری همانند یک رهبر برای استقلال عمل می کند آندره استراماچونی سرمربی استقلال با تصمیمی که گرفت هواداران تیمش را شوکه کرد. استقلال بعد از ۴ سال به صدر جدول رده بندی رسید؛صدرنشینی که بدون شک با شایستگی کامل هم به آن رسید چرا که نه تنها استقلال به پیروزی می رسید بلکه زیبا هم بازی می کرد و حریفان خود را یکی پس از دیگری تحقیر می کرد.

اما در نهایت استراماچونی تصمیم به رفتن گرفت و تیم را در بهترین شرایط تنها گذاشت البته شرایط را برای هواداران کابوس گونه کرد.

استقلال بعد از استراماچونی در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت. آبی پوشان با وجود آنکه در خط دفاعی اشتباهات بدی داشتند اما بازهم بازی هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشتند و تا آخرین دقایق با نتیجه دو بر یک هم پیش بودند که در نهایت گل تساوی را دریافت کردند.

در این دیدار نیمکت استقلال رهبر مقتدر خود یعنی استراماچونی را نداشت اما در داخل زمین یک رهبر بود که جانانه جنگید و درخشید و بازیکنان را راهنمایی کرد و او کسی جز کاپیتان وریا غفوری نبود که نشان می دهد در فصل جاری با شایستگی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.

وریا غفوری بهترین فصل دوران حضورش در استقلال را تجربه می کند و توانست گل بسیار زیبایی هم به ثمر رساند و تیمش را پیش اندازد. او نشان داد که شناخت بسیار خوبی از تیمش به دست آورده است تا جایکه حتی تعویض ها هم با دستور او انجام می شد تا ثابت کند که به شخصیتی کاریزماتیک در تیمش تبدیل شده است.

بدون شک یکی از اصلی ترین دلایل درخشش استقلال در فصل جاری آمادگی بسیار بالایی است که وریا دارد. او مدام در حال حمله کردن و نفوذ است و با فرارهای سریع و هوش بالای او استقلال زیاد در موقعیت گلزنی قرار می گیرد.

وریا در دیدار برابر پیکان نشان داد که او یک رهبر بالقوه در میدان است و بیخودی بازوبند کاپیتانی را بر بازو نبسته است. بازیکنان حرف شنوی زیادی از وریا دارند. با بازی درخشان این بازیکن خسرو حیدری که زمانی بی رقیب و بدون جایگزین بود در حال فراموش شدن است و این وریای آماده شایسته ستایش و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن لیگ در نیم فصل نخست است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان