//
کدخبر: ۲۳۴۳۷۶ //

امید عالیشاه به سرنوشت سروش رفیعی دچار می شود؟

هنوز لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس به‌طور رسمی اعلام نشده، اما حتی بدون این اقدام هم روشن است که امید عالیشاه سرشناس‌ترین عضو این فهرست خواهد بود؛ بازیکنی که بنا به ادعای گابریل کالدرون بازی در پستی غیراز وینگر چپ را نپذیرفت و چون در آن منطقه هم اولویت اول کادرفنی نبود، در هفته‌های اخیر مدام از فهرست 18نفره خط خورده است.

امید عالیشاه به سرنوشت سروش رفیعی دچار می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 به این ترتیب عالیشاه به‌احتمال زیاد در پنجره زمستانی از تیم جدا خواهد شد و حتی زمزمه‌هایی در مورد توافق او با شهرخودروی مشهد به گوش می‌رسد؛ هرچند یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتوسازی این مسئله را تکذیب کرد. نکته مهم‌تر اما چیز دیگری است؛ اینکه آیا پرسپولیس در مورد امید عالیشاه هم مرتکب اشتباه ابتدای فصلش راجع‌به سروش رفیعی می‌شود یا نه. ابتدای فصل وقتی گابریل کالدرون نام سروش رفیعی را در لیست مازاد قرار داد، همه شوکه شدند. با این حال انتظار می‌رفت ایرج عرب، مدیرعامل وقت پرسپولیس فارغ از این فضای هیجانی به مدیریت موضوع بپردازد. مثلا اینکه تلاش گسترده‌ای را برای معاوضه رفیعی با یک بازیکن مهم لیگ برتری آغاز کند. طبعا نام سروش آنقدر کشش داشت که بشود او را با بازیکن مهم یک تیم دیگر عوض کرد. تازه به یاد بیاورید بازیکنی که می‌آمد باید زیر 23سال می‌بود، چون پرسپولیس مشکل پر بودن لیست بزرگسالانش را داشت. این مسئله طبعا کار معاوضه را آسان‌تر می‌کرد و اگر عرب می‌توانست خود رفیعی را راضی کند، یک اتفاق مثبت در این زمینه رخ می‌داد. با این حال نه‌تنها پرسپولیس نتوانست سودی از این جدایی ببرد، بلکه 200میلیون تومان هم بابت فسخ قرارداد به سروش پرداخت! این یعنی رفیعی هم مبلغی از پرسپولیس گرفت و هم پول یک فصل کامل را از شهرخودرو دریافت کرد. این وسط سر قرمزهای پایتخت هم کاملا بی‌کلاه ماند.حالا باشگاه پرسپولیس با امید عالیشاه درست سر همین نقطه ایستاده است؛ جایی که مربی قرمزها امید را نمی‌خواهد، اما او قطعا برای باشگاه‌های دیگر جذاب خواهد بود. شواهد نشان می‌دهد برخلاف ابتدای فصل، پرسپولیس در زمستان با مشکل پر بودن لیستش مواجه نخواهد بود، چرا که احتمال داده می‌شود لیست خروجی‌های گابریل کالدرون پر و پیمان باشد. به این ترتیب باشگاه باید با تیم‌های خواهان امید مذاکره کند و رضایتنامه او را یا در ازای جذب یک بازیکن مؤثر و یا دریافت مبلغی پول صادر کند. قطعا امید هم از این شرایط استقبال خواهد کرد، چرا که هر چه باشد، بهتر از یک نیم‌فصل سکونشینی است. اینجا جایی است که هنر مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد محک می‌خورد و او باید نشان بدهد چیز بیشتری نسبت به ایرج عرب دارد؛ کسی که در دوران کارش به‌شدت مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۳۷۶ //
ارسال نظر
 
  • پرسپولیس⁦❤️⁩

    آقا این دروغه چرا امید بخواد جدا شه ما د یگه تحمل رفتن امیدو نداریم اول بشارو شجا ع بعد حسین و احمد حالا امید نه دیگه این شوخیه من که باور نمیکنم 😟😩😭😭

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان