//
کدخبر: ۲۳۳۹۶۳ //

ذوب آهن از امروز برای نیم فصل دوم استارت می زند

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن از عصر امروز یکشنبه و بدون سرمربی آغاز می‌شود.

ذوب آهن از امروز برای نیم فصل دوم استارت می زند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال ذوب‌آهن که پس از شکست برابر سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر به تعطیلات رفته بود عصر امروز تمرینات خود را در اصفهان از سر می‌گیرد.

سبزپوشان در حالی از امروز برای حضور در دور برگشت لیگ برتر فوتبال استارت می‌زنند که پس از کنار رفتن علیرضا منصوریان از هدایت ذوب‌آهن سرمربی جدید این تیم هنوز مشخص نشده و تمرینات زیر نظر حسن استکی پیگیری خواهد شد.

سخنگوب باشگاه ذوب‌آهن پیش از این از معرفی سرمربی جدید این تیم تا پایان هفته گذشته خبر داده بود؛ امری که البته هنوز محقق نشده و مسئولان باشگاه اصفهانی همچنان در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود هستند.

از دراگان اسکوچیچ، مهدی تارتار، جواد نکونام، منصور ابراهیم‌زاده، علی دایی و حتی رسول کربکندی به عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزینی علیرضا منصوریان در ذوب‌آهن نام برده می‌شد.

در این بین گفته می‌شود مذاکرات جدی با علی دایی صورت گرفته که البته منجر به توافق طرفین نشده و مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به سراغ گزینه‌های دیگری رفته‌اند.

از طرف دیگر وضعیت بازیکنانی مانند محدباقر صادقی و زبیر نیک‌نفس که در زمان سرمربیگری منصوریان از تیم کنار گذاشته شدند نیز مشخص نیست و احتمالاً باید برای تعیین تکلیف آنها تا معرفی سرمربی جدید ذوب‌آهن صبر کرد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن با 7 شکست، 6 تساوی و تنها 3 پیروزی از 16 دیدار لیگ نوزدهم با 15 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان