//
کدخبر: ۲۳۳۵۹۴ //

ستاره فرانسوی یوونتوس در تور آرسنال

آرسنال به درخواست سرمربی جدیدش میکل آرتتا برای تقویت خط میانی قصد دارد آدرین رابیو بازیکن یوونتوس را در ماه ژانویه به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

ستاره فرانسوی یوونتوس در تور آرسنال
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش تایمز، میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال به مدیران این تیم اعلام کرده که قصد دارد در ماه ژانویه برای تقویت خط میانی این تیم اقدام کند. بر اساس این گزارش آرسنال برای پاسخ به این درخواست آرتتا قصد دارد برای جذب آدرین رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس به عنوان بازیکن قرضی اقدام کند.

درحالیکه به نظر می‌رسد گرانیت ژاکا به دلیل درگیری‌اش با هواداران آرسنال این تیم را ترک کند و در حالیکه ستاره‌هایی مثل لوکاس توریرا و مسوت اوزیل در این فصل نتوانسته‌اند در حد انتظار ظاهر شوند میکل آرتتا به دنبال تقویت تیم خود در خط میانی است.

پاسخ آرتتا و آرسنال به این معضل در ماه ژانویه جذب آدرین رابیو است که در یوونتوس به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده و از شرایط خود ناراضی است. یوونتوس در تابستان گذشته رابیو را از پاری سن ژرمن به خدمت گرفت ولی او تا اینجا فقط در پنج بازی به صورت فیکس به میدان رفته است. تعداد دقایق حضوررابیو با پیراهن یوونتوس در این فصل حتی از بوفون، دروازه‌بان ذخیره این تیم کمتر بوده و او از این بابت به شدت ناراضی است و احتمالا با پیوستن به آرسنال موافقت خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان