//
کدخبر: ۲۳۳۵۲۲ //

پیروزی ذوب‌آهن برابر مهرام و نخستین شکست نامی‌نو در لیگ بسکتبال

در لیگ برتر بسکتبال آقایان تیم ذوب‌آهن اصفهان مقابل مهرام به پیروزی رسید اما نامی‌نو در لیگ بسکتبال بانوان برابر تیم گرگان شکست خورد.

پیروزی ذوب‌آهن برابر مهرام و نخستین شکست نامی‌نو در لیگ بسکتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد و تیم ذوب‌آهن اصفهان در تهران مهمان مهرام بود و در پایان به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان مهران حاتمی که بازی عقب افتاده آن‌ها با شهرداری گرگان با حواشی زیادی همراه بود و در پایان با باخت فنی ذوب‌آهن همراه بود برای نشان دادن توان خود راهی دیدار با مهرام شدند و در یک بازی نزدیک و سخت با نتیجه ۸۳ بر ۸۰ به برتری رسیدند.

سبز‌پوشان با این برد ۲۰ امتیازی شدند و تا رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند، ذوب‌آهن پیش از این نیز ۵ برد و ۸ شکست داشت؛ مهرام نیز با ۱۰ برد و ۳ شکست و ۲۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

اولین شکست نامی‌نو در لیگ بسکتبال بانوان

از هفته هفتم لیگ بسکتبال بانوان تیم نامی‌نو اصفهان در سالن آرارات اصفهان میزبان تیم گرگان بود که در پایان اولین شکست این فصل خود را تجربه کرد؛ بانوان نامی‌نو که صدرنشین گروه الف این مسابقات بودند در کوارتر اول با یک بازی پرتنش و جذاب موفق شدند رقیب گرگانی خود که انگیزه کافی برای تصاحب جایگاه این تیم را داشت شکست دهند.

در کوارتر دوم تیم گرگان با پرتاب‌های موفق خود توانستند پیشی بگیرند و در مقابل نامی‌نو در پرتاب‌ها موفق نبودند و این کوارتر را واگذار کردند، در ابتدای  کوارتر سوم نامی‌نو از تمرکز کافی برخوردار نبود و موقعیت‌های خوبی به رقیب خود داد اما با عبور از دقایق ابتدایی توانستند با رییاند‌های سریع به سمت حریف پیشروی کنند اما گرگانی‌ها در دفاع موفق بودند و فرصت چندانی به آن‌ها ندادند.

در کوارتر چهارم نامی‌نو توانست با پرتاب‌های ۳ امتیازی، تا حدودی امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کند اما در پایان با نتیجه ۴۴ بر ۶۳ مغلوب حریف خود شد و نخستین شکست خود در این فصل را متحمل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان