//
کدخبر: ۲۳۰۶۳۳ //

بازیکن مغضوب پرسپولیس به ترکیب باز می گردد؟

هافبک پرسپولیس طی دو دیدار اخیر شانس حضور در لیست سرخپوشان را به دلیل انضباطی از دست داده و امیدوار است برابر سایپا شانس دوباره‌ای از سوی کالدرون به دست بیاورد.

 بازیکن مغضوب پرسپولیس به ترکیب باز می گردد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیامک نعمتی که در روزهای ابتدایی فصل به مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده بود و حتی با حضور در پست دفاع راست نیز توانسته بود نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد، بعد از مصدومیت نابهنگام از ترکیب اصلی دور شد.

 سیامک نعمتی که امیدوار بود بعد از بهبودی شانس رقابت در ترکیب اصلی را به دست بیاورد، نتوانست جایی در تفکرات کالدرون داشته باشد و همین مساله در نهایت منجر به درگیری او در تمرین این تیم پیش از دیدار با ذوب آهن شد. کالدرون در ادامه نام این بازیکن را بهمراه عالیشاه از لیست سرخپوشان برای حضور در اصفهان خط زد و برای بازی این هفته مقابل گل گهر نیز همچنان تنبیه انضباطی خود در قبال این دو را ادامه داد.

سرمربی آرژانتینی در تمرین ریکاوری دیروز خود اما به این دو بازیکن اطمینان خاطر داد که تنبیه انضباطی آنها به پایان رسیده و در صورتی که طی تمرینات باقیمانده تا جدال با سایپا بتوانند از نظر فنی و بدنی در شرایط ایده آل قرار داشته باشند، شانس حضور در لیست و حتی ترکیب را خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان