//
کدخبر: ۲۳۳۲۸۹ //

اختصاصی/ فرصت یا تهدید؛ مجیدی در راه آزمونی سخت/ شمشیر دولبه در انتظار فرهاد

اگر اتفاق خاصی پیش نیاید بایستی فرهاد مجیدی را سرمربی آینده استقلال بدانیم.

اختصاصی/ فرصت یا تهدید؛ مجیدی در راه آزمونی سخت/ شمشیر دولبه در انتظار فرهاد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال و استراماچونی به بن بست خورده اند و بعید است این مربی ایتالیایی دیگر به ایران بازگردد چرا که تمامی شواهد و قرائن حکایت از جدایی او از جمع آبی پوشان میدهد، مگر معجزه ای رخ دهد تا خلاف آن ثابت شود.

به دنبال این اتفاق، گزینه های مختلفی مد نظر قرار گرفتند که با اضافه شدن فتح الله زاده به جمع هیئت مدیره، بخت با فرهاد مجیدی یار شد تا او مهم ترین گزینه برای قرار گرفتن بر روی نیمکت استقلال در ادامه این فصل از رقابت های لیگ برتر باشد.
اما حضور فرهادمجیدی که از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخوردار است، شمشیر دولبه است برای این مربی جوان، چرا که باید بر روی نیمکتی بنشیند که سرمربی ایتالیایی به بهترین وضع ممکن او را ترک کرده است و هواداران توقعات زیادی دارند که حداقل آن قهرمانی در این فصل لیگ برتر می باشد، کاری سخت که ممکن است برای فرهاد بسیار دردسرساز شود.
بدون شک قرار گرفتن مجیدی بر روی نیمکت استقلال می تواند شمشیر دولبه ای باشد که هم می تواند روی خوش خود را نشان دهد و هم روی دیگر که خوشایند هواداران نخواهد بود و آن وقت است که باز هم یک نیروی جوان را به مسلخ برده ایم.

امید است این مربی جوان و محبوب بتواند در صورت نشستن بر روی نیمکت آبی پوشان، مسیر موفقیت را طی کند تا تولد یک مربی جوان و محبوب دیگری را در فوتبال ایران شاهد باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان