//
کدخبر: ۲۳۳۱۵۴ //

رییس فدراسیون شطرنج خطاب به فیروزجا: پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است

مهرداد پهلوان‌زاده گفت: پرچم و خاک ایران اسلامی متعلق به شما جوانان است و به عنوان یک قهرمان ملی منتظر بازگشتت به میهن هستیم.

رییس فدراسیون شطرنج خطاب به فیروزجا: پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس فدراسیون شطرنج ایران در بیانیه‌ای خطاب به علیرضا فیروزجا، گفت: پرچم و خاک ایران اسلامی متعلق به شما جوانان است و به عنوان یک قهرمان ملی منتظر بازگشتت به میهن هستیم تا دوباره زیر پرچم کشورمان در رویدادهای بزرگ افتخارآفرینی کنید.

«مهرداد پهلوان‌زاده» رییس فدراسیون شطرنج کشورمان در بیاینه‌ای از فیروزجا خواست تا به عنوان یک قهرمان ملی و با الگو قرار دادن پهلوانانی چون مرحوم غلامرضا تختی، به چیزی جزء افتخارآفرینی زیر پرچم مقدس کشورمان فکر نکند.

در این بیانیه آمده است:

علیرضای عزیز؛ جوانان رشیدی در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این خاک مقدس؛ جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت رسیدند تا اکنون بتوانیم کشوری مستقل بوده و سرنوشت‌مان را خودمان تعیین کنیم.

حال که آینده ایران در دست شما جوانان است، منتظر بازگشت یک قهرمان و پهلوان به کشورمان هستیم و خود را آماده استقبال از شما خواهیم کرد تا از این پس با پرچم مقدس ایران اسلامی در رویدادهای مختلف شرکت کرده و افتخارآفرینی کنید.

اینکه نابغه‌ای مثل شما در کوتاه مدت در حال طی کردن پله‌های افتخار شطرنج است حقیقتی انکار ناپذیر برای بزرگان شطرنج جهان به شمار می‌رود، اما این افتخارات نباید تحت تاثیر برخی تبلیغات رسانه‌ای قرار گیرد. رسانه‌هایی که در کمین نشسته‌اند تا با درگیر کردن اذهان حاشیه ها را پررنگ‌تر از متن جلوه دهند تا با این ابزار بتوانند در برابر پیشرفت شما مانع ایجاد کنند.

قطعا خود شما بر این باور هستید که پرچم و خاک میهن ما به هیچ چیز قابل قیاس نیست و جامعه ورزش و شطرنج کشور آماده است تا با استقبال از قهرمان خود بار دیگر علیرضای خود را در حال کیش و مات کردن حریفان با پرچم ایران در رویدادهای بین‌المللی ببیند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان