//
کدخبر: ۲۳۳۰۴۰ //

مسی مانند دیگر بازیکنان تیم ملی آرژانتین است

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است مهاجم بارسلونا مانند دیگر بازیکنان تیم ملی است و موفق شده است تفاوتی میان او و دیگران قائل نشود.

مسی مانند دیگر بازیکنان تیم ملی آرژانتین است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اینفوبائه، لیونل اسکالونی در مصاحبه آخر سال خود درباره لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین صحبت کرد. سرمربی آرژانتینی گفت: برای ما (کادر فنی) و بازیکنان، مسی یک بازیکن دیگر تیم است. نمی‌خواهیم تفاوتی میان او و دیگران بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در ادامه افزود: اکنون می‌دانیم شرایط درون زمین چگونه است اما همچنین از متحد شدن تیم احساس غرور می‌کنیم. خوشحال هستیم. تلاش داریم همه بدانند در یک گروه قرار داریم و بازیکن برجسته‌ای وجود ندارد. سپس در زمین همه چیز مشخص می‌شود.

آلبی سلسته در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ برزیل در جایگاه سوم قرار گرفت. اسکالونی در این رابطه اظهار کرد: دوست داشتیم در رتبه‌های بالاتری قرار بگیریم اما این اتفاق هم مهم بود.

آرژانتین سال آینده به همراه کلمبیا میزبان کوپا آمه‌ریکا خواهد بود. سرمربی آرژانتینی گفت: همیشه بازی کردن در خانه انگیزه مضاعف می‌دهد. امیدواریم در بالاترین رتبه قرار بگیریم.

اسکالونی درباره مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: اروپا برای مقدماتی جام جهانی با چنین سختی‌هایی روبرو نیست چون در بهترین شرایط رقابت‌ها برگزار می‌شوند. این مرحله برای من سخت‌ترین کار در جهان است. برای آرژانتین نیز در گذشته دشوار بوده است. امیدوارم بتوانیم از همه بازیکنان بهره ببریم.

سرمربی آرژانتینی در مورد روند پیشرفت تیم گفت: ما پیشرفت کرده‌ایم و خیلی با تجربه شدیم. می‌توانیم در خیلی از بازی‌ها نتیجه را برگردانی؛ اتفاقی که در گذشته رخ نداده بود. بلوغ یکی از ویژگی‌هایی است که در شش ماه اخیر به آن دست یافتیم.

اسکالونی در پایان اظهار کرد: همیشه دوست داشتم مربی شوم. به من گفتند فرصت این کار را دارم و تلاش کردم از آن بهره و لذت ببرم. این حرفه باعث می‌شود احساس غرور کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان