//
کدخبر: ۲۳۲۵۰۶ //

سرمربی اورتون معرفی شد

سرمربی اخراجی تیم فوتبال ناپولی به طور رسمی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان مرسی‌ساید معرفی شد.

سرمربی اورتون معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه اورتون بعدازظهر امروز (شنبه) به طور رسمی کارلو آنچلوتی را به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان مرسی‌ساید معرفی کرد. کارلو آنچلوتی که اخیراً از سمت سرمربیگری ناپولی اخراج و جایش را به جنارو گتوسو داد، پس از فسخ قراردادش با این باشگاه ایتالیایی به طور رسمی با اورتون قرارداد امضا کرد و تا پایان ماه ژوئن 2021 هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

اورتون از ساعت 16 امروز (شنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس پذیرای آرسنال است و آنچلوتی از روی سکوهای گودیسون‌پارک این بازی را از نزدیک تماشا خواهد کرد. در این بازی دانکن فرگونس که پس از اخراج مارکو سیلوا به طور موقت هدایت اورتون را برعهده گرفت، روی نیمکت آبی‌پوشان مرسی‌ساید خواهد نشست.

اورتون با سرمربیگری فرگوسن، چلسی را 3 بر یک شکست داد، منچستریونایتد را در اولدترافورد با نتیجه یک - یک متوقف کرد و در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس پس از تساوی 2-2 مقابل لسترسیتی در ضربات پنالتی 4 بر 2 تن به شکست داد.  

آنچلوتی که سابقه سرمربیگری چلسی را در کارنامه‌اش دارد، هدایت تیمی را برعهده گرفت که در حال حاضر با 18 امتیاز در رده شانزدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر انگلیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان