//
کدخبر: ۲۱۹۵۶۴ //

مدیران منچستریونایتد برای جذب بازیکن دست به دامن فناوری دریب‌لاب می شوند

مدیران باشگاه منچستریونایتد برای تقویت ترکیب تیم فوتبال خود دست به دامن فناوری‌های نوین خواهند شد تا از این راه شیاطین سرخ را به روزهای اوج خود بازگردانند.

مدیران منچستریونایتد برای جذب بازیکن دست به دامن فناوری دریب‌لاب می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

شروع ضعیف منچستریونایتد در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و کسب تنها 9 امتیاز از 8 بازی اول، مدیران این باشگاه انگلیسی را به فکر تقویت ترکیب این تیم در نقل‌وانتقالات آینده انداخته است. طبق گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، باشگاه منچستریونایتد مشترک یک شرکت اسپانیایی به نام «دریب‌لاب» که خدمات مشاوره‌ای در زمینه بازیکنان فوتبال می‌دهد، شده و قصد دارد با استفاده از فناوری‌های نوین این شرکت، بازیکنان مناسبی را به خدمت بگیرد.

«دریب‌لاب» با استفاده از فناوری‌هایی که دارد، اطلاعات بازیکنان را به صورت جزء به جزء تجزیه و تحلیل می‌کند. این شرکت با ارزیابی نقاط و ضعف بیش از 100 هزار فوتبالیست بالای 16 سال می‌تواند به باشگاه‌های مختلف در زمینه جذب بازیکنان مناسب کمک کند.

اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش در آخرین بازی خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب نیوکاسل شد و در حال حاضر با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد، پیش از این وعده داده بود که باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی اقدام به تقویت ترکیب شیاطین سرخ خواهد کرد و اولویت را جذب یک مهاجم عنوان کرده بود.

سولسشایر که جایگاهش در منچستریونایتد در خطر است، در صورتی که نتواند شیاطین سرخ را به مسیر درست خود بازگرداند، ممکن است از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شود. باشگاه منچستریونایتد در تابستان اخیر دنیل جیمز، آرون وان‌بیساکا و هری مگوایر را برای این سرمربی نروژی به خدمت گرفت.

از ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین یوونتوس و یولیان ناگلسمان، سرمربی کنونی راسنبال لایپزیگ به عنوان گزینه‌های اصلی سرمربیگری منچستریونایتد در صورت اخراج سولسشایر یاد شده است. در این بین احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به روی نیمکت منچستریونایتد هم مطرح شده است.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، یکشنبه هفته آینده پذیرای لیورپول است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان