//
کدخبر: ۲۱۴۹۶۳ //

اظهارات کونته پس از پیروزی اینتر در دربی میلان

سرمربی اینتر پس از شکست میلان در داربی دلا مادونینا اعلام کرد تیمش شایسته پیروزی بود.

اظهارات کونته پس از پیروزی اینتر در دربی میلان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از لا پرنسا فوتبال، اینتر شنبه شب در هفته چهارم سری آ با دو گل میلان را شکست داد تا فاتح داربی دلا مادونینا شود. آنتونیو کونته پس از این پیروزی ارزشمند که منجر به بازگشت به صدر جدول شد، گفت: خیلی کار کردیم. شرایط به خاطر بازیکنان محروم سخت بود. با این حال یک هدف مشخص در داشتن مالکیت توپ یا در اختیار نداشتن مالکیت توپ داریم. خیلی خوب میلان را تحت فشار قرار دادیم.

سرمربی اینتر در ادامه افزود: داربی‌ها همیشه بازی‌های خاص هستند. پیروزی در آن‌ها آسان نیست. من راضی هستم چون در همه زمینه‌ها خیلی خوب بودیم. پس از بازی در لیگ قهرمانان اروپا که نتیجه خوبی کسب نکردیم برابر میلان قرار گرفتیم و این پیروزی به ما نیروی تازه داد. شایسته پیروزی بودیم. به خاطر هواداران خوشحالم.

سرمربی ایتالیایی در ادامه به لوکاکو اشاره کرد و گفت: او بازیکنی است که اگر بتواند خوب کار کند در تیم نقش مهمی دارد. لائوتارو مارتینس هم‌چنین جوان است و هر دو نیاز به تمرین بیش‌تر دارند اما می‌توانند پیشرفت زیادی کنند. آن‌ها خیلی مفید هستند و دو بازیکن فوق‌العاده محسوب می‌شوند.

کونته در پایان درباره درگیری به وجود آمده میان مهاجم بلژیکی و مارسلو بروزویچ پس از دیدار برابر اسلاویا پراگ اظهار کرد: گروه سالمی هستند که از بودن در کنار هم لذت می‌برند. در مسائلی از این دست خون در رگ‌ها جریان پیدا می‌کند و تمایل به بهتر شدن وجود دارد. من نیز با یکی از دوستانم بحث کرده‌ام و سپس با آن‌ها شام خورده‌ام و دوستی‌مان عمیق و از قبل بهتر شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان