//
کدخبر: ۲۳۲۱۴۷ //

جلالی: باید خیلی سنجیده مقابل نساجی بازی کرد

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که تیمش به موفقیت در دیدار خارج از خانه مقابل نساجی مازندران نیازمند است.

جلالی: باید خیلی سنجیده مقابل نساجی بازی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی گفت: در درجه اول خوشحالم این فرصت دست داده تا دوباره به اینجا بیایم و شما را از نزدیک ببینم. امیدوارم فردا یک بازی خوب را در اینجا به نمایش بگذاریم و همه از آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم در این بازی موفق باشیم، چون خیلی خیلی به این بازی نیاز داریم و این بازی برای ما مهم است. علیرغم اینکه می‌دانیم با یک تیم بزرگ به اسم نساجی بازی داریم، اما امیدوارم موفق باشیم.

جلالی در واکنش به این شایعه که گفته می‌شود برخی در باشگاه گل‌گهر سیرجان با بازیکنان نساجی تماس گرفته‌اند گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. اول اینکه شما ببینید از هفته گذشته یک سری مدیر برنامه‌ها 70،80 اسم به ما داده‌اند. برخی از آنها هم بازیکنان نساجی هستند، اما با این باشگاه قرارداد دارند. ما برای نساجی که باشگاه بزرگی است و هواداران و شخصیت‌های این باشگاه احترام قائل هستیم.

سرمربی گل گهر افزود: 70،80 اسم به ما دادند و پرسیده‌ام کدام بازیکن می‌تواند آزاد شود. ما نیاز به جذب بازیکن داریم، اما اول این بازیکنان باید آزاد شوند و بعد با آنها صحبت کنیم. اگر آزاد نباشند، چه فایده‌ای دارد؟ در این صورت وقت تلف کردن است و اصلاً چنین چیزی نیست. این بازیکن با نساجی قرارداد دارند و امیدوارم طوری نشود که آنها از نساجی جدا شوند. ما هم روی چند بازیکن دیگر تمرکز کرده‌ایم که بازیکن آزاد هستند.

جلالی در خصوص اینکه با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات ممکن است با بازیکنان آنها هم صحبت‌هایی مطرح شود و پیشنهاد جدید به او برسد، اظهار داشت: همین اتفاق افتاده و با بازیکنان ما هم صحبت شده است. ذات نقل و انتقالات خیلی خوب نیست، به خصوص اگر شما بیایید تاریخ نقل و انتقالات را به گونه‌ای بگذارید که تیم‌ها درگیر مسابقات هستند. شاید بهتر بود بعد از هفته پانزدهم فرصت بیشتری داده می‌شد، اما به هر حال با توجه به اینکه سازمان لیگ هم فرصت کافی ندارد و می‌خواست دو هفته از نیم فصل دوم را برگزار کند بعد نقل و انتقالات آغاز شود، یکسری تیم‌ها معترض بودند. به طور مثال چرا آنهایی که قصد تقویت تیم‌شان را دارند، باید دو بازی از دور برگشت را برگزار کنند؟ به سبب همین اعتراض، سازمان لیگ مجبور شد تاریخ نقل و انتقالات را عقب‌تر بیاورد و وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، این مشکلات هم به وجود می‌آید.

وی در خصوص دیدار با نساجی و آمادگی تیمش گفت: ما روی تیم نساجی و بازی‌های آنها خیلی دقیق متمرکز شدیم و سعی کردیم بر این اساس برای خودمان ایده داشته باشیم. روی ایده خودمان تمرینات مناسبی انجام دادیم و امیدوارم فردا خیلی موفق این ایده را در زمین پیاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اینکه آیا بازیکن مصدوم و محروم برای دیدار با نساجی دارد یا نه، خاطرنشان کرد: سجاد آشوری مصدوم است و هفته‌هاست او را نداریم. بازیکن محروم هم نداریم.

وی درباره دیدار با نساجی گفت: تیم خوبی است. هم نفرات خوبی در پست‌های مختلف دارد که به نظرم خیلی خوب بسته شده است و به نظرم باید خیلی سنجیده مقابل آنها بازی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان