//
کدخبر: ۲۳۱۶۰۲ //

نیمار: مردم نیمار واقعی را نمی شناسند

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، لیگ قهرمانان را اولویت خود در فصل جاری دانست.

 نیمار: مردم نیمار واقعی را نمی شناسند
به گزارش فرتاک نیوز،

پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017 و با پرداخت 222 میلیون یورو، نیمار را از بارسلونا جذب کرد تا بالاخره رویای فتح لیگ قهرمانان را عملی کند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. نیمار در گفت و گو با نشریه فرانس فوتبال در مورد این هدف و البته زوایای پنهان شخصیتی اش صحبت کرده است.

نیمار گفت: "هنوز دو سال از قرارداد من باقی مانده و تیم به پیشرفت خود ادامه می دهد. ما باید در این فصل متمرکز شویم تا شرایط به خوبی پیش برود و تا حد ممکن موفق به کسب عناوین شویم. در این فصل اولویت من لیگ قهرمانان است و ما باید با حداکثر تلاش ممکن در هر بازی ظاهر شویم. همیشه هدف این است که همیشه در بازی بعدی پیروز شوید و در تمامی دیدارها ما باید برای این باشگاه مبارزه کنیم و من شرایط را اینگونه می بینم.

بسیاری از مردم نیمار واقعی را نمی شناسند و تنها پدر و مادر و دوستانم از من شناخت دارند. آنچه مردم می بینند چیزی کاملا متفاوت است و در نهایت آنها شناخت کمی از من دارند. نیمار واقعی فردی بسیار صلح جو و شاد است. او کسی است که از بودن در کنار خانواده و دوستان لذت می برد. من دوست دارم از زندگی لذت برده و طعم تمام لحظات زندگی را در کنار همه بچشم. برای اول بودن فوتبال بازی نمی کنم و از آن لذت می برم. فوتبال باعث می شود احساس خوشبختی کنم و هر بار که در زمین هستم، با تمام تون بازی می کنم."

نیمار در مورد عدم اعطای بازوبند کاپیتانی پاری سن ژرمن از سوی توماس توخل به او نیز گفت: "آیا فکر می کنید شخص کاملی وجود دارد؟ فقط خدا کامل است و بقیه همه عیب های کوچکی دارند. رهبر بازیکنی است که به تیم کمک می کند تا پیروز شود و تیم را به سمت موفقیت سوق می دهد. چنین کسی می تواند کاپیتان یا گلزن تیم باشد. همه شیوه رهبری خود را دارند و هرکدام نیز دارای محاسنی است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان