//
کدخبر: ۲۳۱۳۲۰ //
بیانی: از فیلم‌های هندی هم جلو زده‌اند!

مدیران باشگاه استقلال واقعیت را به مردم نمی گویند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مدیران این باشگاه گفت گه آنها واقعیت را به مردم نمی‌گویند و به همین دلیل این تیم دچار مشکل شده است.

مدیران باشگاه استقلال واقعیت را به مردم نمی گویند
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و مشکلات باشگاه برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی به ایران اظهار داشت: وضعیت استقلال شبیه جوک و فیلم‌های هندی شده است. از قدیم می‌گفتند فیلم‌های هندی دروغ است، اما مدیران استقلال از فیلم‌های هندی هم جلو زده‌اند و مدام به مردم دروغ می‌گویند! این افراد ورزشی نیستند و از قانون چیزی نمی‌دانند.

وی افزود: مگر می‌شود باشگاه بزرگی مثل استقلال نه مدیرعامل داشته باشد، نه سرمربی و نه سرپرست؟ چرا مربی را آوردید و کاری نکردید دو مربی ایرانی و جوان در کنار او کار یاد بگیرند تا برای این روزها که سرمربی می‌رود، بتوانند اداره تیم را برعهده بگیرند؟ آنقدر قراردادهای بد بسته می‌شود که نمی‌توانند کاری کنند. بدتر از همه پرداخت نشدن پول سرمربی است. سرمربی خارجی و حرفه‌ای سر ساعت پولش را می‌خواهد، اما به او خیلی دروغ گفته‌اند. در مورد امکانات هم دروغ گفته‌اند. یک‌بار گفتند مجموعه انقلاب برای استقلال است، اما مشخص شده که زمین چمن کیفیت بدی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد مدیران این باشگاه خاطرنشان کرد: از اعضای هیئت مدیره نه میرشاد ماجدی جواب می‌دهد نه کامران منزوی. امیرحسین فتحی در این شلوغی‌ها استعفا کرد که برود. الان چه کسی باید پاسخگو باشد؟ هر روز می‌گویند پول را به حساب استراماچونی واریز کرده‌ایم، اما پولی پرداخت نشده است. مدیران استقلال این کاره نیستند و نمی‌دانند فوتبال با کار و کاسبی خیلی فرق دارد!

بیانی با اشاره به دو دیدار استقلال مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر گفت: نیمکت استقلال شرم‌آور بود، چون نه سرمربی داشت، نه دستیار و نه سرپرست. آقایان، استقلال را به بازی گرفته‌اند. فلانی را از مدیریت برمی‌دارند و آن یکی را سرپرست باشگاه می‌کنند. استقلال این همه بزرگتر و پیشکسوت دارد، آنها باید بیایند تیم را جمع کنند. چرا باید فقط مربی دروازه‌بان‌ها روی نیمکت باشد؟ پس مربیان رده‌های امید کجا هستند؟ چرا آنها را روی نیمکت نگذاشتند؟

استقلال

وی ادامه داد: استقلال تیم محلی نیست که این رفتارها را می‌کنند؛ تیمی که قهرمان آسیا شده و 72 سال قدمت دارد. چرا نباید روی نیمکت این تیم سرپرست و سرمربی حضور داشته باشد؟ دَم بازیکنان استقلال گرم که در این شرایط بازی می‌کنند و 4 امتیاز از دو بازی گرفته‌اند. این بازیکنان با غیرت هستند، باور کنید پول آنها را هم نداده‌اند و از این بعد باب می‌شود که هر کسی پول نگرفت، قهر کند و برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: چشمم آب نمی‌خورد که استراماچونی بازگردد، چون احساس می‌کنم مدیران استقلال دروغ می‌گویند. شب گذشته سخنگو و روابط عمومی وزارت ورزش در تلویزیون اعلام می‌کند که فتح‌الله‌زاده عضو هیئت مدیره شده و چند دقیقه بعد آن را تکذیب می‌کند! مردم را چه چیزی فرض کرده‌اید؟ اصلا این فرد چرا باید در مورد استقلال اظهارنظر کند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان