//
کدخبر: ۲۲۴۹۲۹ //
شاهرخ بیانی: استراماچونی مانند مرحوم پورحیدری رفتار می‌کند

بازیکنان استقلال از دروغ‌های چند سال اخیر خسته شده‌اند/ ببینید چقدر به استراماچونی فشار وارد شده که می گوید می روم!

پیش کسوت باشگاه استقلال و تیم ملی ایران از شرایط خاضر این تیم در لیگ برتر با حضور استراماچونی ابراز رضایت کرد.

بازیکنان استقلال از دروغ‌های چند سال اخیر خسته شده‌اند/ ببینید چقدر به استراماچونی فشار وارد شده که می گوید می روم!

به گزارش فرتاک نیوز، شاهرخ بیانی پیش کسوت باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: از ابتدا گفته بودم که استقلال تیم جوانی شده است و نیاز به زمان دارد. هماهنگی بین نفرات زیاد شده و اعتمادبه‌نفس بازیکنان بالا رفته است. اینکه همه می‌گویند استقلال این روزها خوب بازی می‌کند، به تأثیر سرمربی جوانش باز می‌گردد.

وی افزود: استراماچونی مانند مرحوم پورحیدری رفتار می‌کند و پشت بازیکنان است. وقتی بازیکنی در استقلال آسیب می‌بیند، او را رها نکرده و بارها از مهره مصدومش یاد می‌کند. استراماچونی در این مدت حرفه‌ای رفتار کرده و پای وعده‌اش بعد از دیدار مقابل ماشین‌سازی که گفته بود با مشکلات می‌جنگد، ایستاد و نتیجه‌ زحماتش همین شده که الان بازیهای استقلال را همه دوست دارند.

پیش کسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: استقلال همیشه از مشکلات مالی آسیب دیده است. چند سال پیش که در استقلال بودم، به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم، اما زمانی که باید پول تزریق می‌شد، این اتفاق نیفتاد. شرایط امروز استقلال خوب است و باز هم می‌شنویم باشگاه مشکل مالی دارد. مدیران باشگاه باید کاری کنند تا بازیکنان با خیال راحت وارد زمین شوند.

بیانی گفت: برای باشگاه استقلال خیلی بد است که بازیکنش پولی نگرفته باشد، استقلال به قول معروف روی غلتک افتاده و باید کاری کنند بردها تداوم داشته باشد. بازیکن وقتی بدقولی باشگاه را می‌بیند، به مربی در تمرینات انتقال می‌دهد. وقتی این شرایط ۲ هفته دیگر ادامه پیدا کند، بازیکن هم بی‌تفاوت می‌شود. نباید استراماچونی و بازیکنان به خاطر مسائل مالی دلسرد شوند. بازیکنان از دروغ‌های چند سال اخیر خسته شده‌اند.

وی در پایان صحبت های خود گفت: کدام مربی با کسب این نتایج که هواداران به خاطر آن خوشحال شده‌اند، می‌گوید می‌روم؟! ببینید چقدر به استراماچونی فشار وارد شده که چنین حرفی زده است. سرمربی استقلال پشت بازیکنانش قرار گرفته و دوست ندارد آنها روحیه بدی داشته باشد. هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه چرا کمک نمی‌کنند؟ خیلی بد است که بازیکن و مربی تیم با این پیروزی‌ها بگویند یک ریال هم نگرفته‌اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان