//
کدخبر: ۲۳۰۸۱۵ //

هر تیمی خوب نتیجه می‌گیرد، می‌گویند مورد حمایت است

مدافع چپ سپاهان گفت: خوشحالم عضو بهترین خط دفاع لیگ برتر هستم و مثل سال‌های قبل در تیمی بازی می‌کنم که برای قهرمانی می‌جنگد.

هر تیمی خوب نتیجه می‌گیرد، می‌گویند مورد حمایت است
به گزارش فرتاک نیوز،

 شایان مصلح، مدافع چپ سپاهان هفته‌های اخیر با توجه به مصدومیت سعید آقایی در ترکیب اصلی قرار گرفت و مقابل شهر خودرو شاهد عملکرد مناسبی از او بودیم. با شایان مصلح در مورد شرایط خودش و سپاهان گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

* صبوری تو جواب داد و بالاخره در ترکیب سپاهان فیکس شدی.

از روز اول هم قرار نبود تا آخر فصل روی نیمکت بنشینم و از ۱۴ بازی این فصل ۴ بازی لیگ برتر را فیکس بودم و در ادامه هم که در سه جام رقابت می‌کنیم، بازی‌های بیشتری هم باید به تیم کمک کنم.

*تقابل با شهر خودرو چطور بود؟

شهر خودرو کنار پرسپولیس، استقلال و تیم ما مدعی قهرمانی است و برای برد به زمین آمده بود، ولی به لطف خدا روند شکست‌ناپذیری تیم حفظ شد و اگر بازی عقب افتاده نداشتیم، الان صدر جدول بودیم.

*کادر فنی از عملکرد تو راضی است؟

من برابر ۲ تیم از ۳ تیم مدعی لیگ یعنی شهر خودرو و پرسپولیس بازی کردم که هر دو بازی خارج از خانه بود و در دو بازی فقط یک گل خوردیم. در سخت‌ترین بازی‌های نیم‌فصل اول برای سپاهان بازی کردم و سرمربی هم خدا را شکر از عملکردم راضی است.

*از شرایط سپاهان راضی هستی؟

خوشحالم عضو بهترین خط دفاع لیگ برتر هستم و مثل سال‌های قبل در تیمی بازی می‌کنم که برای قهرمانی می‌جنگد و مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است.

*برخی اعتقاد دارند داوری‌ها به سود سپاهان است.

هر تیمی که صدرنشین می‌شود و خوب نتیجه می‌گیرد، می‌گویند وزیر، وکیل، داور و... حمایتش می‌کنند، اما من به حواشی کاری ندارم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان