//
کدخبر: ۲۲۳۷۲۲ //

آخرین فرصت دنیزلی روی نیمکت تراکتور

حساس‌ ترین دیدار هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شاید سرنوشت یکی دو تیم لیگ برتری را دستخوش تغییراتی کند.

آخرین فرصت دنیزلی روی نیمکت تراکتور
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور در حالی که با مصطفی دنیزلی روند خیلی خوبی را در پیش گرفته بود با دو باخت پی در پی مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال حالا خود را در بحران می‌بیند. در این بین باخت مقابل استقلال که در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگام امام (ره) تبریز رقم خورد، اوضاع این تیم را آشفته‌تر از قبل کرده است، حتی با وجود اینکه هواداران تراکتور بعد از این باخت به تشویق دنیزلی و شاگردانش پرداختند.

شاگردان پیرمرد ترکیه‌ای حالا در هفته دهم لیگ باید به مصاف سپاهانی بروند که یکی از رقبای اصلی آنها  برای قهرمانی در لیگ برتر است، دیدار حیثیتی دیگر که نتیجه‌اش برای آقا مصطفی تعیین‌کننده خواهد بود. واقعیت امر این است که برخی از اطرافیان باشگاه تراکتور که نظرات‌شان در تصمیم‌گیری‌ها تعیین کننده‌است به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بازی با سپاهان را هم ببازند باید تغییری در کادرفنی تیم تراکتور ایجاد کنند.

نکته جالب توجه اینکه آنها اعتقاد دارند بهترین گزینه برای جانشینی دنیزلی یکی از مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر است که در فصل جاری نتایج خوبی با تیمش کسب کرده است، فردی که به علت عدم دریافت مطالباتش از باشگاه خود می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند و بدون مشکل جانشین دنیزلی شود.

در هر صورت موقعیت دنیزلی در تراکتور به قدری متزلزل شده است که در صورت متحمل شدن سومین باخت این تیم، شاید همزمان دو تیم لیگ برتر سرمربی خود را تغییر دهند.

براساس این گزارش، باشگاه تراکتور تا به این لحظه اظهارنظری در مورد کادر فنی این تیم ارائه نکرده است و بحث تغییر و تحول در کادر فنی صرفاً نقطه‌نظری است که با مالک باشگاه در میان گذاشته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۷۲۲ //
ارسال نظر
 
  • امین

    همه هواداران تراختور نظرشون اینه که باید به دنیزلی فرصت داد.... دنیزلی تا الان ه م عالی مربیگری کرده... یاشاسین مصطفی پاش ا...شمام حاشیه نسازین لطفا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان