تاریخ انتشار: 1398/09/20 21:53
نود ارومیه- استقلال خوزستان
کد خبر: 78396

بیاتلو و شاگردان در انتظار فرصتی برای صدرنشینی/ بختیاری زاده به دنبال فرصتی برای ابراز وجود

نود ارومیه و استقلال خوزستان در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به میزبانی به مصاف هم می روند.
بیاتلو و شاگردان در انتظار فرصتی برای صدرنشینی/ بختیاری زاده به دنبال فرصتی برای ابراز وجود

تیم های نود ارومیه و استقلال خوزستان در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به میزبانی شاگردان وحیدبیاتلو به مصاف هم می روند.

هفته هفدهم لیگ دسته اول در یکی از دیدارهای حساس خود شاهد رقابت تیم هایی خواهد بود که یکی برای تداوم صدرنشینی در حال تلاش است و دیگری به دنبال این می باشد که بتواند به آرامی شرایط خود را که طی چند هفته گذشته بهبود بخشیده است، تداوم دهد و از آن استرس های ابتدایی فصل خارج شود.
 نود ارومیه که تا این جای کار بهترین تیم لیگ یک بوده و علی رغم شرایط نچندان مناسب مالی به نتایج بسیار عالی رسیده، توانسته با 29 امتیاز و یک بازی کم تر در جایگاه دوم جدول بایستد و اگر در این بازی پیروزمیدان باشد به امتیاز 32 رسیده و منتظر بازی عقب افتاده خود برابر فجر سپاسی خواهد ماند که در هفته چهاردهم به تعویق افتاده است و این یعنی این که آنها بهترین شرایط برای کسب عنوان صدرنشینی در نیم فصل را نسبت به دیگر تیم ها دارند و نمی خواهند این فرصت ایده آل را از دست بدهند.

 بیاتلو و شاگردان در 15 بازی گذشته خود توانسته اند با 8 پیروزی بیشترین برد را در بین تمامی تیم ها داشته باشند و هم چنین با دریافت 7 گل خورده برترین خط دفاعی تا پایان هفته شانزدهم را به خود اختصاص داده اند.

 نود ارومیه در بازی گذشته خود در برابر مس رفسنجان با نتیجه 3بر1 شکست خورد تا در آستانه رسیدن به پایان نیم فصل قدری به خود آمده و سعی بر این داشته باشند که بیش از آن که به حواشی توجه نمایند، به بازی بپردازند چرا که بدون شک بزرگترین دشمن آنها که می تواند آنها را از جمع مدعیان این فصل دور کند، همین حواشی خواهد بود.
 اما در آن سوی میدان استقلال خوزستان قرار دارد، تیمی که رفته رفته از شرایط بد اوایل فصل جدا شده و اندکی به وضعیت خود سرو سامان داده است. آنها از دو بازی گذشته خود توانسته اند برابر تیم های گل ریحان البرز به نتیجه تساوی بدون گل دست یابند و در ادامه در هفته شانزدهم توانستند در یک بازی طوفانی ، خوشه طلایی ساوه را با شکست سنگین 4بر0 مواجه نمایند.
 شاگردان سهراب بختیاری زاده چنان چه بتوانند در این بازی یک تساوی هم کسب کنند، به خواسته خود رسیده اند و توقع زیادی خواهد بود که بخواهیم آنها در این بازی پیروز میدان باشند چرا که هم مهمان هستند و هم اینکه شرایط جدولی و نوع بازی نمی تواند این توقع را ایجاد کند اگرچه آنها در دو بازی گذشته شایستگی خود را نشان داده اند که می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند و نباید آنها را دست کم گرفت.
 استقلال خوزستان از 15 بازی گذشته دارای 15 امتیاز بوده و در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد و در صورت شکست حتی ممکن است تا رده شانزدهم سقوط کنند و در صورتی که بتوانند پیروز میدان باشند نهایت یک رتبه بالا خواهند آمد و در صورت تساوی باید در انتظار دیگر نتایج باشند.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z9rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاجعه آمیزترین اشتباه داوری تاریخ فوتبال در دیدار با مس رفسنجان رخ داد!
بیانیه شدیدالحن باشگاه نود ارومیه؛