//
کدخبر: ۲۳۰۴۵۳ //

چرا کالدرون ستاره اش را نیمکت نشین کرد؛ دلیل حضور این بازیکن در ترکیب اصلی

سنگربان پرسپولیس خیلی خوش شانس است که مدافعان آماده ای را در کنار خود دارد.

چرا کالدرون ستاره اش را نیمکت نشین کرد؛ دلیل حضور این بازیکن در ترکیب اصلی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی پرسپولیس در دیدار برابر گل گهر پا روی اصول و قانون خود گذاشت و این تنها به خاطر یک دروازبان بود. کالدرون در این مدت حضورش در پرسپولیس ثابت کرده است که دست به ترکیب تیم برنده نمی زند و این را درباره بازیکنان بزرگی مثل شجاع و سید جلال حسینی که از بهترین های تیم سرخ پوش هستند اجرا و عملی کرده است اما نوبت به بیرانوند می رسد همه چیز تغییر می کند.

در دیدار قبلی پرسپولیس برابر ذوب آهن رادوشویچ در نقش یک فوق ستاره و سوپرمن ظاهر شد. این دروازبان کروات که به ندرت در ترکیب اصلی به میدان می رود عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و اگر سوپر واکنش های او نبودند سرخ پوشان نمی توانستند این نتیجه قاطع را به دست آورند.

رادو در بین هواداران پرسپولیس از محبوبیت زیادی برخوردار است و هر بار که در ترکیب اصلی به میدان رفته ثابت کرده که مستحق این هم نیمکت نشینی نیست و باید فرصت بیشتری به او داده شود اما او به ندرت اعتراض می کند.

پیش بینی می شد که رادوشویچ حداقل با توجه به شناختی که از کالدرون داریم او را در این دیدار هم در ترکیب اصلی قرار دهد اما انگار بیرانوند با مدیران باشگاه و سرمربیان قراردادی بسته که باید در هر شرایطی در ترکیب اصلی قرار گیرد مگر آنکه خلافش ثابت شود و او مصدومیت و یا محرومیت داشته باشد.

در این هیچ شکی وجود ندارد که بیرانوند از بهترین دروازبان های آسیا و ایران است اما او در تیم ملی بهتر و سرنوشت سازتر دروازبانی می کند و بارها با واکنش های خود دروازه اش را نجات داد اما در پرسپولیس تقریبا شاهد سوپر واکنشی از او نیستیم و به ندرت پیش می آید که او بتواند یک سوپر واکنش از خود نشان دهد.

بیرانوند در این دیدار هم نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد و تنها توپی که در چارچوب دروازه او بود به گل منجر شد. شانس با دروازبان پرسپولیس و هواداران این تیم یار است که خط دفاعی بسیار خوب دارند و الا معمولا بیرانوند با هیچ توپ خطرناکی نه نمی گوید و حداقل در فصل جاری اینگونه بوده است.

بیرانوند در بازی های بزرگ مثل تراکتور و سپاهان و البته پدیده گل های بسیار بدی خورد و باعث شد تا سرخ پوشان بازنده شوند و برابر نفت مسجد سلیمان گلی خورد که یک دروازبان آماده آن را نمی خورد.در دیدار امشب هم بازهم دروازه او با تنها فرصتی که روی دروازه اش رقم خورد باز شد.

اگر بزرگی نام بیرانوند نبود قطعا در شرایط کنونی باید رادو به او ترجیح داده می شد؛ دروازبانی که هم شروع مجددهای بسیار خوبی دارد و هم با انگیزه و بسیار آماده است و در بین هواداران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کالدرون در نشست خبری بعد از دیدار برابر گل گهر هم به نوعی افت بیرانوند را تایید کرد و گفت: او در تمرینات عالی کار می‌کند. بیرانوند یک ماشین نیست و ممکن است افت کند. این برای همه بازیکنان است، به خصوص بازیکنانی که در سطح بالا بازی می‌کنند. باید به او کمک کنیم به اوج برگردد.

سوالی که وجود دارد این است که چرا باید بیرانوندی که افت کرده است با وجود سنگربان آماده و بی حاشیه ای مثل رادوشویچ همچنان باید در ترکیب اصلی باشد؟ آیا چون رادو حرف نمی زند و اعتراض نمی کند باید همچنان نیمکت نشین باشد؟

بیرانوند به چند دلیل شانس دارد؛ نخست اینکه مدافعان بسیار خوبی در پرسپولیس هستند و دوم اینکه ذخیره او اصلا اهل اعتراض و حاشیه سازی نیست و سوم اینکه هر مربی او را خط قرمز قرار داده و در هر حالتی باید در میدان باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۴۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان