//
کدخبر: ۲۲۹۹۲۴ //

پایان یک رویا / گناه هواداران استقلال چیست؟ چه کسی پاسخ گوی احساسات آنها است؟

استراماچونی از استقلال جدا شد تا رویا هواداران به کابوس تبدیل شود.

پایان یک رویا / گناه هواداران استقلال چیست؟ چه کسی پاسخ گوی احساسات آنها است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی استقلال تهران با انتشار بیانیه ضمن تشکر از هواداران که حامی او بوده و در هر شرایطی تیم را تنها نگذاشته اند، از هدایت این تیم کناره گیری کرد تا حسرت هواداران برای پایان رساندن یک لیگ رویایی تبدیل به کابوس شود.
 استراماچونی که تیم را به بهترین نحو به صدر جدول رسانده است، الان  که هواداران به او دلخوش بوده و میخواهند به حسرت هفت ساله قهرمان نشدن پایان دهند، به ناگاه با جدایی روبرو شدند تا باز هم آه از نهاد آنها خارج شود.

به راستی چه کسی باید پاسخ گوی احساسات آنها باشد؟ چرا باید تیمی که الان در بهترین شرایط ممکن به سر می برد این گونه دچار حاشیه شود؟

گناه هواداران عاشقی که در حد جنون به این تیم عشق می ورزند چیست که باید این گونه مورد بی مهری قرار بگیرند؟
البته هنوز جدایی این سرمربی محبوب به طور کامل نهایی نشده است ولی همین که بیانیه صادر می شود و این گونه نشان داده می شود که آنها در شرایط خوبی بسر نمی برند، یعنی این که هوای آسمان استقلال آبی نیست و همراه با ابرهای فراوانی است که رنگ آن را تحت تاثیر قرار داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۹۲۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    گناه بودن وزارت و فدراسیونی است که تمام هم و غمشان تیم حریفه و برای موفقیتش از ه یچ تلاشی فروگذار نیست حتی زمین زدن استقل ال.
    مگه هر دو تیم زیر نظر وزارت ن یستند؟
    چطور میشه مدیرعامل اون تیم خبر از جذب دو بازیکن مطرح و محرومی به ص ورت قرضی میده؟!!! با بنجل ترین بازیکن تا ریخ فسخ میکنه با مربی به روز تصفیه میکنه سی درصد از قرارداد بازیکنان رو میده که به گواه خودشون گرانقیمت ترین تیمن....
    اما اینطرف.....
    کلاه خود را قا ضی کنید...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان