//
کدخبر: ۲۲۹۷۷۶ //

ناراحتی استراماچونی ؛ سرمربی ایتالیایی استقلال شاکی است

سرمربی ایتالیایی استقلال از اینکه مدیران باشگاه به وعده های خود عمل نمی کنند ناراحت است.

ناراحتی استراماچونی ؛ سرمربی ایتالیایی استقلال شاکی است
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال با استراماچونی به یکباره اوج گرفت و در ۸ بازی اخیر توانسته ۲۲ امتیاز به دست آورد تا به صدر جدول رده بندی صعود کند. استراماچونی سرمربی موفق ایتالیایی به وعده خود برای رساندن استقلال به روزهای خوبش عمل کرد اما این مدیران استقلال هستند که به وعده های خود برای پرداخت مطالبات این مربی بزرگ عمل نمی کنند.

اندره‌آ استراماچونی از ابتدای فصل نسبت به برخی اتفاقات که درون استقلال رخ می‌دهد، چندین بار اعتراض خود را نشان داده و حتی در یکی دو نوبت، به صورت غیر رسمی مسئولان باشگاه را تهدید به ترک ایران کرده است.

استراماچونی مربی ایتالیایی که با استقلال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر هم رسیده، این روزها به خاطر عدم پرداخت مطالبات ۱۱۰ هزار دلاری خود [همچنین نحوه انتقال پولها بخاطر تحریم]، ناراحت است؛ حتی به همین دلیل امروز تیم را تمرین نداد و برنامه‌های تاکتیکی را به سباستین لتو سپرد.

مدیران استقلال مجبور هستند که هر چه سریعتر خواسته های این مربی ایتالیایی را برآورده کنند در غیر این صورت ممکن است که اتفاقات بدی افتد آن هم در شرایطی که تیم بعد از سالها به صدر جدول رده بندی رسیده و در بهترین دوران خود به سر می برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان