//
کدخبر: ۲۲۹۷۷۲ //

بازگشت روزهای طلایی سرخ‌ها با خلیل‌زاده، کامیابی‌نیا و رسن

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم با استفاده از سیستم برانکو می‌تواند دوباره قهرمان شود.

بازگشت روزهای طلایی سرخ‌ها با خلیل‌زاده، کامیابی‌نیا و رسن
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیسدرباره بازی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: کالدرون به این موضوع پی برده است که باید همان سیستم و ترکیبی که برانکو به آن دست یافته‌بود، کار را ادامه دهد. راه حلی که به بازگشت زوج شجاع خلیل‌زاده و سید جلال حسینی و در کنار آن ها کنعانی زادگانی که برای ثبات عملکرد خط دفاع اضافه می‌شود، انجامید. نقطه عطف این بازی، حضور دوباره برخی بازیکنان بود که در این مدت در کنار تیم نبودند. بازگشت خلیل‌زاده، کامیابی‌نیا و از همه مهم‌تر بشار رسن در این بازی، خبر از بازگشت روزهای طلائی پرسپولیس می‌دهد.

او همچنین درباره صحنه مشکوک به پنالتی در این دیدار گفت: من حق را به تیم ذوب آهن می‌دهم و به پنالتی اعتقاد دارم ولی برخلاف نظر سرمربی ذوب آهن معتقدم حتی اگر این پنالتی گرفته و تبدیل به گل هم می‌شد، باز هم ذوب آهن نمی‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد چون بازیکنان پرسپولیس بارها ثابت کرده‌اند در بازی‌های خارج از خانه، جسارت و توان بیشتری را از خود بروز می‌دهند.

وی درباره عملکرد خط حمله پرسپولیس و جدایی جونیور گفت: با بازگشت هافبک بازی‌سازی مثل بشار که برخلاف بیشتر بازیکنان پرسپولیس که جنگنده هستند، شرایط این تیم برای خلق موقعیت های بیشتر تقویت شده است اما با وجود این‌ها به علت رفتن جونیور، خط حمله پرسپولیس به بازیکن جدیدی برای رفع این خلا به وجودآمده، نیاز دارد. بعد از علیپور، مهاجم دوم تیم در حال حاضر مهدی عبدی جوان و کم تجربه اما توانمند است که برای نمایش توانایی‌های خود احتیاج به زمان دارد و این سرمربی تیم است که باید این فرصت را در اختیار او بگذارد ولی همچنان حضور یک بازیکن تمام کننده در کنار علیپور مورد نیاز است و باشگاه باید هر چه زودتر برای خرید بازیکن اقدام کند.

فنونی زاده تصمیم کالدرون درمورد با درگیری سیامک نعمتی و امید عالیشاه در حاشیه تمرین پرسپولیس را اقدام درستی دانست و گفت: سرمربی برای برقراری نظم و جلوگیری از بروز مشکلات باید دست به چنین کارهایی بزند و در طرف دیگر هم بازیکن با تجربه‌ای چون عالیشاه که یکی از کاپیتان‌های تیم هم هست باید بیشتر از سایرین از ایجاد این اتفاقات و ضرری که به تیم وارد می‌شود، جلوگیری کند.

او همچنین درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل گل‌گهر گفت: برای بازی با گل گهر هم فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته‌باشد و پرسپولیس هم می‌تواند به راحتی در خانه سه امتیاز این بازی را از آن خود کند. در بازی‌های خانگی فرقی نمی‌کند که میزبان چه تیمی باشیم، باید از این فرصت استفاده‌کرده و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی بیان این‌که پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است گفت: پرسپولیس و در کنار آن چند تیم دیگری که در صدر جدول، مدعیان اصلی قهرمانی این دوره هستند. همان طور که استقلال کم کم خود را از وضعیت بحرانی دور کرد و به صدر رسید، پرسپولیس هم با صبر و حمایت هواداران و  تلاش مضاعف اعضای باشگاه، راه سختی را پیش رو ندارد. هنوز نیم فصل سرنوشت ساز دوم باقی مانده و من فکر می‌کنم در انتهای فصل سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز کمترین فاصله را با قهرمانی داشته باشند.

او در پایان ضمن تایید صحبت‌های انصاری‌فرد مبنی بر تلاش عده‌ای برای قهرمان نشدن این تیم گفت: افرادی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند که به هر نحو می‌خواهند پرسپولیس را از صدر جدول و در نهایت قهرمانی دور کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان