//
کدخبر: ۱۸۵۵۹۸ //

بازیکن ماشین سازی: چرا نباید برای تراکتورسازی بازی کنیم؟

سیدمحمد خرم‌الحسینی بازیکن جوان سبزپوشان می گوید اول برای شخصیت خودشان بازی می کنند و نیم نگاهی هم به شرایط تراکتور دارند و این موضوع مساله ای طبیعی در همه جای دنیاست.

بازیکن ماشین سازی: چرا نباید برای تراکتورسازی بازی کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد خرم‌الحسینی درباره دیدار هفته آینده تیمشان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی با پرسپولیس همانند بازی با سپاهان برایمان مهم است، البته ما که نه سقوط خواهیم کرد و نه می توانیم سهمیه بگیریم ولی برای آبروی خودمان هم که شده باید از جانمان مایه بگذاریم. فکر می کنم این بازی، بازی سرنوشت سازی برای پرسپولیس باشد و با تمام قوا برای بهترین نتیجه بازی کنند چرا که اگر برنده شوند، قهرمانیشان با یک مساوی در بازی آخر هم قطعی می شود ولی ما هم‌همان طور که گفتم جوری تمرین می کنیم تا بهترین نتیجه و بهترین بازی را مقابل پرسپولیس داشته باشیم. همانند بازی های قبل مقابل سپاهان و استقلال که بچه ها کم کاری نکردند این بازی هم با تمام توان بازی خواهیم کرد تا دل هوادارانمان شاد شود.

وی راجع به نتایج نه چندان خوب اخیرشان نیز گفت: ما واقعا خوب بازی می‌کنیم و به نظرم فقط در لحظه آخر که باید توپ را وارد دروازه کنیم مشکل داریم وگرنه از لحاظ کیفیتی خوب بازی می کنیم. الان ۴ بازی است که با اتکا به تاکتیک و بازی تیمی وارد محوطه جریمه حریفان می شویم ولی ضربه آخر را نمی توانیم خوب بزنیم؛ واقعا نمی دانم دلیلش چیست و چند هفته هم هست که آقا رضا در تمرینات روی این مساله کار می کنند و واقعا نمی دانم دلیل اینکه توپ هایمان به گل تبدیل نمی شوند چیست.

هافبک جوان سبزپوشان راجع به حرف و حدیث هایی که اخیرا در رابطه با بازی کردن تیم ها برای یک تیم دیگر مطرح می شود اظهار داشت: من نمی دانم چطور برخی افراد می توانند چنین صحبت هایی داشته باشند، یعنی واقعا ما هیچ آبرویی نداریم که بخواهیم برای تیم های دیگر بازی کنیم؟ هر بازیکن و هر تیمی برای خودش شخصیت دارد و اصلا چنین صحبت هایی صحیح نیست. در بازی با سپاهان هم‌ ما موقعیت های زیادی داشتیم ولی توپ هایمان تبدیل به گل نشد و اگر دقت بیشتری داشتیم، حداقل مساوی را می گرفتیم. اصلا چنین صحبت هایی درست نیست و من نمی توانم چنین حرف هایی را قبول کنم.

خرم‌الحسینی در پایان در رابطه با انتظار هواداران تراکتور از این تیم در دوبازی آینده نیز عنوان کرد: همانطور که گفتم ما نه سهمیه می گیریم و نه سقوط می کنیم پس چرا نباید برای تیم همشهری خودمان بازی نکنیم؟ مثلا اگر ذوب آهن جایی نیاز به برد سپاهان داشته باشد، سپاهان نمی رود که بازی را به خاطر تیم شهرش ببرد؟ این یک مساله طبیعی است و ما هم اول برای آبروی خودمان بازی می کنیم و یک نیم‌ نگاهی هم به شرایط تیم همشهری خود خواهیم داشت. به نظرم این موضوع طبیعی است و در تمام دنیا هم فکر نمی کنم چیز عجیبی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۵۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان