//
کدخبر: ۲۲۹۴۰۷ //

یکی از نقاط ضعف استقلال فقدان هافبک بازیساز است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تقابل مجدد استقلال و سپاهان از جذابیت‌های فوتبال است. اما حذفی بودن این بازی باعث می‌شود دو تیم محتاط‌تر بازی کنند.

یکی از نقاط ضعف استقلال فقدان هافبک بازیساز است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مومنی اظهار داشت: استقلال و سپاهان در اصفهان هم بازی بسیار خوب و پر باری به نمایش گذاشتند و این برای ما که از خانواده استقلال هستیم بسیار خوشایند بود که مربیان سابق و کنونی این تیم چنین ظرفیتی را در فوتبال ایران به نمایش گذاشتند. 

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: حذفی بودن این بازی آن را با بازی قبلی متفات می‌کند. این دیگر لیگ نیست که دو تیم بی مهابا به دروازه هم حمله کنند. در این بازی جای کوچکترین اشتباهی نیست و یک اشتباه می‌تواند سرنوشت یک جام را عوض کند. برای همین دو تیم در این بازی نسبت به بازی اصفهان دست به عصاتر و محتاط تر بازی می کنند.

وی اضافه کرد: بازی در تهران شانس استقلال را بیشتر می کند اما باعث می شود دست سپاهان برای استفاده از ضد حملات بازتر شود که این می تواند برای آبی پوشان ایجاد دردسر کند. در این بازی تیمی پیروز است که مربی اش ذهن پیروز داشته باشد و بازیکنانش نسبت به تیم مقابل کمتر اشتباه کنند.

مهاجم پیشین آبی پوشان تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف استقلال که هنوز به چشم می خورد، فقدان یک هافبک بازیساز ششدانگ در میانه زمین است که بتواند طراحی حملات و تقسیم توپ را بر عهده بگیرد. برای همین هنوز این تیم نتوانسته از همه ظرفیت های عمق دفاع حریف استفاده کند و بار تهاجمی آن بر عهده بازیکنان کناری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان