//
کدخبر: ۲۲۸۰۵۸ //

برنده استقلال - سپاهان قهرمان نیم فصل می‌شود

آنالیزور پیشین تیم استقلال گفت: هر کدام ازدو تیم استقلال و سپاهان که برنده این دیدار بزرگ باشد، می‌تواند قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شود.

برنده استقلال - سپاهان قهرمان نیم فصل می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حساس ترین بازی از هفته دوازدهم و یکی از حساس ترین بازیهای نیم فصل نخست لیگ برتر، دیداری است که روز شنبه بین دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود. این بازی در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم شانس قهرمانی نیم فصل را دارند.

در خصوص این بازی نیما رسولی آنالیزور پیشین تیم استقلال اظهار داشت: هر دو تیم در شرایط آرمانی قرار دارند و قبل از بازی هیچ پیش داوری روی نتیجه آن نمی‌شود انجام داد. چون هر دو تیم شرایط پیروز شدن در این بازی بزرگ را دارند.

وی افزود: معتقدم هر کدام از دو تیم که در این بازی پیروز شوند، شانس اول قهرمانی در نیم فصل اول هستند و این هم باعث می‌شود که حساسیت این بازی اضافه شود.

رسولی که سابقه سه قهرمانی با استقلال را دارد ادامه داد: نقطه برتری هر دو تیم در خطوط میانی آنهاست. جنگ اصلی را هافبک‌های دو تیم انجام می‌دهند و شاید سرنوشت بازی هم در میانه میدان مشخص شود. جنگ میانه میدان را هافبک های هر تیمی ببرند، شانس آن تیم برای پیروزی بیشتر می‌شود.

آنالیزور پیشین آبی پوشان که سابقه کار در تیم سپاهان را هم دارد تصریح کرد: مهاجمان استقلال به درک خوبی از هم رسیده و راه دروازه را هم خوب یاد گرفته‌اند. این تیم در بازیهای گذشته موقعیت های زیادی به دست آورده و خوب هم گلزنی کرده و مدافعان سپاهان روز سختی مقابل آنها دارند.

وی در خاتمه بیان داشت: در مجموع احتمال این که این بازی پر گل باشد ضعیف است و یک بازی نزدیک را شاهد خواهیم بود که احتمال مساوی شدن آن زیاد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان