//
کدخبر: ۲۲۸۰۰۲ //
آلیسون:

مسی و سوارز می دانستند چه بلایی در انتظارشان است

گلر برزیلی لیورپول با یادآوری برتری 4-0 تیمش مقابل بارسا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته، از آن به عنوان یکی از روزهای خاطره انگیز فوتبالش نام برد.

مسی و سوارز می دانستند چه بلایی در انتظارشان است
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا فصل گذشته مدعی شماره یک لیگ قهرمانان بود و در بازی رفت نیمه نهایی نیز موفق شده بود 3-0 بر لیورپول پیروز شود. بسیاری این تیم را در فینال می دیدند ولی در آنفیلد، اتفاقی تلخ انتظارشان را می کشید.

لیورپول در بازی برگشت توانست 4 گل به بارسا بزند و این تیم را بار دیگر از لیگ قهرمانان کنار بزند. دو فصل پیش هم رم توانسته بود اتفاقی مشابه را رقم بزند. جالوروسی بازی رفت را 4-1 به بارسا باختند ولی در بازی برگشت توانستند 3-0 پیروز شده و بارسا را حذف کنند.

جالب اینکه آلیسون بکر در هر دو بازی حاضر بود. یک بار به عنوان دروازه بان رم و دیگری به عنوان دروازه بان لیورپول.

آلیسون در مصاحبه با ایندیپندنت گفت:« اعتماد به نفس تیم در چنان شرایطی بسیار مهم است. اینکه برنامه هایی شجاعانه را به کار ببریم. مطمئن هستم که بازیکنان بارسا به اتفاقات رخ داده برابر رم فکر می کردند و در آن مورد باهم حرف می زدند. آنها در مصاحبه های شان مرتب می گفتند که از بازی با رم درس گرفته اند و اینکه آن حادثه تکرار نخواهد شد.»

VwQ4FL0vUXSO

آلیسون ادامه داد:« ما می دانستیم که انسجام دفاعی برابر بارسا بسیار مهم است چون اگر فقط یک گل دریافت می کردیم، عملا کارمان تمام بود. وقتی گل دوم را زدیم، ایمان آوردیم که توان رقم زدن یک معجزه را داریم. یادم است مسی و سوارز دستان خود را روی سر گذاشته بودند و به زمین نگاه می کردند. مطمئنم آنجا حدس می زدند که قرار است همان بلای رم برای شان تکرار شود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان