//
کدخبر: ۲۲۷۶۸۵ //

بارسلونا و لیورپول در انتظار صعود در خانه/ سردار به دنبال تکرار گلزنی به لیون

بارسلونا و لیورپول مدعی امیدوار به قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستند.

بارسلونا و لیورپول در انتظار صعود در خانه/ سردار به دنبال تکرار گلزنی به لیون
به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد. در حساس‌ترین دیدار شب نخست لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند، زنبورهای فوتبال آلمان در نیوکمپ، مهمان بارسلونایی است که به دنبال قطعی کردن صعود خود است.

دورتموند بعد از تساوی ناامیدکننده ۳ - ۳ برابر پادربورن روز به روز فاصله‌اش در صدر جدول آلمان زیاد می‌شود و لوسین فاوره زیر تیغ انتقادات قرار دارد و ممکن است در صورت شکست در این دیدار شغل خود را از دست بدهد. دورتموند در این دیدار به مصاف تیمی می‌رود که لالیگا را چندان خوب شروع نکرد و در غیاب مسی در رده پنجم قرار گرفته بود ولی رفته رفته بهتر شد و این هفته توانست به زحمت لگانس را شکست دهد تا با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار داشته باشد.  پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی دورتموند به خاطر آسیب دیدگی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

آلکاسر در دیدار اخیر دورتموند برابر پادربورن در بوندسلیگا که با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید مصدوم شده است. دیدار بارسلونا برابر دورتموند در حالی برگزار می‌شود که آبی اناری‌ها با هشت امتیاز در صدر جدول گروه جای دارند و دورتموندی‌ها هم با هفت امتیاز تیم دوم هستند و همین باعث شده تا هر دو تیم به کسب پیروزی نیاز داشته باشند.

در دیگر دیدار مهم لیورپول که توانسته است در لیگ برتر در صدر جدول قرار داشته باشد و این هفته پالاس را در زمین خود شکست داد برای ادامه عملکرد خوب خود به دیدار ناپولی خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی به دنبال انتقام شکست بازی رفت در سن پائولو است جایی که با دو گل برابر تیم کارلو آنچلوتی نتیجه را واگذار کرد.

زنیت با سردار آزمون نیز باید در خانه به دیدار لیون فرانسه برود و سردار امیدوار است بعد از گلزنی به روبین کازان در این دیدار نیز بتواند در نقش گلزن ظاهر شود و همچون بازی رفت دروازه لیون را باز کند و خودش را در این فصل لیگ قهرمانان سه گله کند.

برنامه بازی‌ها چهارشنبه شب

اسلاویاپراگ - اینتر

بارسلونا - اینتر

زنیت - لیون

لایپزیگ - بنفیکا

لیورپول - ناپولی

خنک - سالزبورگ

والنسیا - چلسی

لیل - آژاکس

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان