//
کدخبر: ۲۱۳۷۴۹ //

بارسلونا در لانه زنبور/ ناپولی ترمز تیم کلوپ را می‌کشد؟

فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار آغاز می‌شود.

بارسلونا در لانه زنبور/ ناپولی ترمز تیم کلوپ را می‌کشد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز می‌شود و بار دیگر هیجان به فوتبال باشگاهی اروپا بازمی‌گردد. در حساس‌ترین دیدار شب نخست لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند، زنبورهای فوتبال آلمان در سیگنال ایدونا پارک، میزبان بارسلونایی است که لیونل مسی را احتمالا در این دیدار نخواهد داشت.

دورتموند تیم دوم جدول بوندسلیگا بعد از لایپزیگ به مصاف تیمی می‌رود که لالیگا را چندان خوب شروع نکرد و در غیاب مسی در رده پنجم قرار گرفته است. تقابل این دو تیم در همین ابتدای بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود هیجان را به فوتبال اروپا باز خواهد گرداند.

در تیم دورتموند، پاکو آلکاسر برابر تیم سابق خود بارسلونا بازی خواهد کرد. او اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد در بارسلونا به او احترام کافی گذاشته نشد. آلکاسر عملکرد بسیار خوبی در بخش گلزنی در دورتموند و تیم ملی اسپانیا داشته و زوج خطرناک او با مارکو رویس می‌تواند به کابوس تراشتگن و مدافعان بارسلونا تبدیل شود.

در طرف دیگر نبود لیونل مسی و عثمان دمبله کار تیم اسپانیایی را سخت‌تر کرده است. البته در اولین جلسه تمرینی بازیکنان بارسلونا پس از برتری مقابل والنسیا در لالیگا، دو بازیکن مصدوم این تیم به تمرینات گروهی بازگشتند و شاید مسی بتواند دقایقی برابر دورتموند به میدان برود.

در دیگر دیدار مهم لیورپول که توانسته است با پنج برد پیاپی در لیگ برتر در صدر جدول قرار داشته باشد برای ادامه عملکرد خوب خود به دیدار ناپولی خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی به دنبال شروعی خوب در سن پائولو است ولی یک مربی کارکشته به نام آنچلوتی روی نیمکت ناپولی است که کار قرمزها را سخت می‌کند.

از طرفی لیورپول که امسال خیلی امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر است باید بعد از این دیدار برابر چلسی در خانه حریف بازی کند و باید دید آیا کلوپ از مثلث قدرتمند خود در خط حمله در این دیدار استفاده می‌کند یا اوریگی را به زمین بازی می‌فرستد.

همچنین در یکی از دیدارها که برای ایرانی‌ها می‌تواند جذاب باشد، دیدار زنیت و لیونل است که در فرانسه برگزار می‌شود. سردار آزمون تنها ایرانی این فصل لیگ قهرمانان احتمالا از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. او در هفته‌های اخیر نتوانسته برای تیمش گلزنی کند و یک پنالتی از دست داده و بازیکنان زنیت و سرمربی این تیم مصمم هستند تا به او کمک کنند تا پای او به گلزنی باز شود.

آزمون پیش‌تر در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا توانسته گلزنی کند و باید دید در این دیدار نیز می‌تواند اولین گل یک ایرانی و آسیایی را در فصل جدید لیگ قهرمانان به ثمر برساند یا خیر.

برنامه بازی‌ها سه‌شنبه

اینتر - اسلاویاپراگ

دورتموند - بارسلونا

لیون - زنیت

بنفیکا - لایپزیگ

ناپولی - لیورپول

سالزبورگ - خنک

چلسی - والنسیا

آژاکس - لیل

سایر بازی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان