//
کدخبر: ۱۸۰۹۲۱ //

لینگارد: تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بازی با بارسا را فراموش کنیم

جسی لینگارد، مهاجم شیاطین سرخ معتقد است لیونل مسی در برتری شب گذشته بارسونا مقابل منچستریونایتد، بالاترین سطح بازی خود را به نمایش گذاشته است.

لینگارد: تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بازی با بارسا را فراموش کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب بارسلونا شد که لیونل مسی یک تنه، شیاطین سرخ را در نوکمپ به آتش کشید و با دو گلی که به ثمر رساند کمک شایانی به تیم تحت‌هدایت ارنستو والورده برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها با برتری 4 بر صفر در دو بازی رفت و برگشت کرد. کوتینیو نیز با شوتی دیدنی دیگر گل این بازی را برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رساند.

جسی لینگارد، مهاجم منچستریونایتد پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: نباید در چنین بازی‌هایی مرتکب اشتباه شد. ما در 15 یا 20 دقیقه اول بر بازی تسلط داشتیم و اگر موقعیت‌های خود را تبدیل به گل می‌کردیم، اوضاع می‌توانست متفاوت شود. لیونل مسی هم یکی از بهترین بازیکنان جهان است و در این دیدار، بالاترین سطح بازی خود را به نمایش گذاشت. تنها کاری که حالا می‌توانیم بکنیم این است که این بازی را به دست فراموشی بسپاریم.

وی ادامه داد: ما پیش از این بازی هم بخت اول پیروزی نبودیم اما باید به خودمان می‌آمدیم و خودمان را باور می‌کردیم. اگر 15 دقیقه ابتدایی شرایط آنطور که ما می‌خواستیم پیش می‌رفت، بازی می‌توانست متفاوت شود. لیگ قهرمانان، تورنمنت بزرگی است و ما برای بازگشت به این مسابقات در فصل آینده، خواهیم جنگید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان