//
کدخبر: ۲۲۷۹۴۷ //

در باشگاه استقلال چه میگذرد؟ نتایج عالی، شرایط افتضاح!

باشگاه استقلال علی رغم نتایج بسیار خوبی که طی چند هفته گذشته گرفته است، هم چنان با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم میکند.

در باشگاه استقلال چه میگذرد؟ نتایج عالی، شرایط افتضاح!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در لیگ نوزدهم در حالی که چند هفته ابتدایی لیگ را بسیار نا امید کننده آغاز کرده بود، اما ار هفته ششم تا یازدهم با کسب 6 پیروزی متوالی، خود را به رده سوم جدول بعد از تیم های شهر خودرو و سپاهان رساند تا بعد از سالها بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته باشد.

وقتی به وضعیت استقلال در جدول و نوع بازی این تیم نگاه میکنیم، این تصور وجود دارد که باید همه چیز در این باشگاه به خوبی پیش برود، اما به واقع این گونه نبوده و هر روز صحبت های متفاوتی به گوش می رسد که حکایت از وضعیت نابسامان این باشگاه دارد و باید در انتظار خبرهای خاصی بود که ممکن است شرایط را دوباره خراب کند.
 استراماچونی در آخرین اظهار نظر در گفت و گو با نشریه ی توتو اسپورت گفته است: من نمی‌توانم و نمی‌خواهم درباره شرایط باشگاه صحبت کنم. همانطور که در نشست خبری خودم گفتم در این شرایط پیشرفت کردن خیلی سخت است ولی من مطمئن هستم به زودی درباره آینده‌مان در باشگاه چیزهای زیادی خواهیم فهمید.

این جمله می تواند دارای معانی فراوانی باشد و بهتر است بگوییم باید در انتظار اخباری در باشگاه استقلال بود که چندان به مذاق هواداران این تیم خوش نباشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان