//
کدخبر: ۲۲۶۰۷۲ //

سرعت استقلال را هیچ تیمی در لیگ برتر ندارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من معتقدم استقلال در قواره‌های قهرمانی ظاهر شده و این شانس را دارد که در نیم‌فصل دوم جهش بلندی به سوی قهرمان شدن داشته باشد.

سرعت استقلال را هیچ تیمی در لیگ برتر ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسول غنی‌زاده هافبک اسبق تیم‌های استقلال و پاس که سابقه حضور در تمام رده‌های تیم‌های ملی فوتبال کشورمان را دارد در خصوص شرایط آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد.

استقلال لیگ برتر را خوب شروع نکرد، ولی حالا تبدیل به تیمی مدعی شده است. در این خصوص برای‌مان صحبت کنید.

استراماچونی ابتدای فصل شناختی از استقلال نداشت و چند هفته زمان برد تا بتواند از مهره‌هایی که در اختیار دارد شناخت کافی پیدا کند. شما ببینید استقلال با سیستم ۳ دفاعه بازی می‌کند و این سبک بازی قطعاً خیلی سخت است، ولی استراماچونی، چون با سبک فوتبال ایتالیایی به خوبی آشنایی دارد توانست با پیدا کردن ۳ مهره خوب در خط دفاعی به ترکیب ایده‌آلش برسد. به نظر من در حال حاضر مربی ایتالیایی در خط دفاعی، حمله و خط میانی به یک هارمونی خوب رسیده است.

از لحاظ تاکتیکی هم استقلال خوب کار می‌کند؟

بله، به نظرم سرعت و تاکتیک و نظم تیمی استقلال را در لیگ برتر هیچ تیمی ندارد و این ستودنی است. من معتقدم استقلال در قواره‌های قهرمانی ظاهر شده و این شانس را دارد که در نیم‌فصل دوم جهش بلندی به سوی قهرمان شدن داشته باشد.

شما یک پاسی قدیمی هستید که قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را هم در کارنامه دارید. ناراحت نیستید که دیگر تیمی به نام پاس تهران وجود ندارد؟

واقعاً ناراحتم و کاش پاس تهران دوباره احیا می‌شد و ما قدیمی‌های پاس از این که دیگر چنین تیمی وجود خارجی ندارد افسوس می‌خوریم. خود من در حال حاضر سرمربی تیم‌های پایه‌ای پاس قوامین هستم. همین که حداقل اسم پاس در رده‌های پایه وجود دارد جای خوشحالی دارد. امیدوارم پاس دوباره احیا شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان