//
کدخبر: ۲۲۷۸۶۳ //

پیانیچ: رونالدو هنوز شماره یک است

میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس هدف تیمش را فتح لیگ قهرمانان عنوان کرد.

 پیانیچ: رونالدو هنوز شماره یک است
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس دیشب در دیداری دشوار و با تک گل تماشایی پائولو دیبالا موفق شد اتلتیکومادرید را مغلوب کرده و صدرنشینی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی سازد. کریستیانو رونالدو در رقابت های این فصل در اروپا فقط یک بار گلزنی کرده است، اما پیانیچ مدعی شد او هنوز مهم ترین بازیکن یوونتوس به شمار می آید.

میرالیم پیانیچ گفت: "در حال حاضر شرایط خوبی دارم. بعد از دیدار مقابل لچه کمی مشکلات عضلانی داشتم، اما حالا خوب هستم. در مورد کریستیانو رونالدو هم شرایط همینطور است. او از ناحیه زانوی خود درد زیادی داشت، اما رونالدو مهمترین بازیکنی است که یوونتوس در اختیار دارد. او اخیرا نشان داده که هنوز شماره یک است و ما نگران رونالدو نیستیم.

ما می خواستیم صدرنشین گروه خود باشیم و حالا این اتفاق برای یوونتوس رخ داده است. حالا باید در انتظار باشیم ببینیم چه تیمی در دور بعدی قرعه ما خواهد بود، اما رقیب یوونتوس هر تیمی باشد ما آماده بازی کردن هستیم. یوونتوس در حال حاضر تنها تیم اروپا است که در هیچ دیدار رسمی مغلوب نشده و تقریبا در همه مسابقات خود نیز موفق به کسب پیروزی شده است. ما می خواهیم این فصل فاتح لیگ قهرمانان شویم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان