//
کدخبر: ۶۳۰۹۳ //

احتمال غیبت دو مهره کلیدی در بازی سرنوشت‌سازبانوی پیر

در آستانه دیداری که نتیجه‌اش می‌تواند صعود یا عدم صعود بانوی پیر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند، وضعیت دو مهره کلیدی این تیم در هاله‌‌ای ابهام قرار گرفته است.

 احتمال غیبت دو مهره کلیدی در بازی سرنوشت‌سازبانوی پیر
به گزارش فرتاک نیوز،

میرالم پیانیچ و جان لوئیجی بوفون، هافبک و دروازه‌بان تیم فوتبال یووتوس ممکن است بازی امشب (سه‌شنبه) یوونتوس در خانه المپیاکوس را از دست بدهند اما گونسالو ایگواین و ماریو ماندزوکیچ که درباره آمادگی‌شان تردید‌هایی وجود داشت به این بازی می‌رسند.

 

ماسیملیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر در این خصوص به خبرنگاران گفت: ایگواین بازی می‌کند چون از نظر جسمی و روحی وضعیت خوبی دارد. ماندزوکیچ هم آماده است. دو مشکل اما هست و من باید آنها را ارزیابی کنم. یکی وضعیت بوفون است و دیگر پیانیچ. اگر بازی کنند که چه بهتر وگرنه دو بازیکن دیگر را به جای آنها به میدان می‌فرستیم. ببینیم چه می‌شود.

 

آلگری ادامه داد: پیانیچ دچار کوفتگی شده و بوفون هم از ناحیه ساق پا آسیب دیده است. من نمی‌توانم سلامتی آنها را به خطر بیندازم چون ممکن است آنها را برای مدتی طولانی از دست بدهم. بوفون بازی نکند، شزنی جایش بازی خواهد کرد. این بازی برای ما به مراتب مهمتر و سخت‌تر از بازی‌مان برابر ناپولی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان