//
کدخبر: ۲۲۷۶۸۶ //

استقلال برای قهرمانی باید بازیکنان با کیفیت جذب کند

پیشکسوت باشگاه استقلال، استراچونی را عامل اصلی موفقیت این تیم می‌داند.

استقلال برای قهرمانی باید بازیکنان با کیفیت جذب کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره بازی دیروز استقلال و نساجی و برد استقلال گفت: استقلال بازی هوشمندانه را به نمایش گذاشت به این ترتیب با کسب سه امتیاز بازی تونست ششمین برد پیاپی در لیگ برتر را رقم‌زده و جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کند.

او با اشاره به اینکه "نتایجی که استقلال در ابتدای فصل کسب کرده بود در فوتبال امری طبیعی است،" تصریح کرد: استراماچونی به زمان برای شناخت بهتر تیم نیاز داشت و حالا هم نتایج آن را می‌بینیم. جوی که در خصوص استقلال در ابتدای فصل به وجود آمده‌ بود ناشی از فشاری بود که هواداران در مواقع بروز مشکلاتی چون نتایج ضعیف، انتقالات بازیکنان و رفتارهای مدیریتی ایجاد می‌کنند.

پاشازاده ادامه داد: سرمربی استقلال در این تحولات نقش اساسی ایفا کرده است. او با تغییر سیستم و شناختی که به دست آورده، در نهایت بازی شناوری  ارائه می‌دهد و توانسته این روند صعودی را در تیم ایجاد کند. البته تاثیر مدیریت را هم در موفقیت‌ها و شکست‌ها نباید فراموش کرد.

بازیکن سابق استقلال در ادامه، "مدیریت و انجام وظایفش از جمله پرداخت مطالبات و افزایش امکانات و نیز عملکرد کادر فنی،" را مهم‌ترین عوامل برای تثبیت شرایط حاکم در لیگ دانست.

او در انتها گفت: به علت این که استراماچونی در ابتدای فصل نتوانست بازیکنانی را که احتیاج دارد جذب کند، استقلال باید حضور فعالی در جابجایی‌های نیم‌فصل داشته تا با جذب بازیکنان با کیفیت باعث تقویت تیم و رسیدن به قهرمانی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان