//
کدخبر: ۲۱۵۳۷۴ //

راهکار جدید کالدرون برای گلزنی پرسپولیسی‌ها

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس راهکار جدیدی را برای گلزنی پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر پیدا کرده است.

 راهکار جدید کالدرون برای گلزنی پرسپولیسی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از گذشت ۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شهر خودرو خراسان و پرسپولیس تهران با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و سپاهان و تراکتور نیز با ۸ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

سرخپوشان بر خلاف بازی‌های دوستانه پیش فصل، در ۴ بازی ابتدایی لیگ نوزدهم تنها ۲ گل به ثمر رساندند که آمار ضعیفی است و به همین دلیل گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به دنبال راهکاری است تا بتواند آمار گلزنی خود را افزایش دهد.

در بازی نخست مقابل پارس جنوبی جم، مهدی ترابی به عنوان یک هافبک برای سرخپوشان گلزنی کرد و در ادامه محمد حسین کنعانی زادگان مقابل صنعت نفت برای سرخ‌ها گلزنی کرد تا علی علیپور و جونیور براندائو، به عنوان مهاجمان پرسپولیس تاکنون موفق نشوند در لیگ برتر گلزنی کنند.

البته سرمربی آرژانتینی راهکاری در پیش گرفته و قرار است در بازی با سپاهان از مهدی عبدی و امیر روستایی در نیمه دوم استفاده کند تا روند گلزنی پرسپولیسی‌ها بهتر از قبل شود.

درحال حاضر در پرسپولیس علی علیپور، جونیور براندائو، مهدی عبدی و امیر روستایی در پست مهاجم بازی می‌کنند و همچنین مهدی ترابی و سیامک نعمتی نیز می‌توانند با صلاحدید کادرفنی در این پست به میدان بروند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان