//
کدخبر: ۲۲۷۰۰۸ //

سولسشر: خوب است که مورینیو برگشته؛می‌توانید راجع به او حرف بزنید!

«اوله گانر سولسشر» عقیده دارد بازگشت «ژوزه مورینیو» اتفاق خوبی است دست کم توجهات از روی او برداشته می‌شود.

سولسشر: خوب است که مورینیو برگشته؛می‌توانید راجع به او حرف بزنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

سولسشر در پاسخ به خبرنگاران درباره احتمال حضور پوچتینو به جای او در یونایتد گفت: این موضوع به هیچ عنوان مرا آزار نمی‌دهد؛ من بهترین شغل جهان را دارم و فرقی نمی‌کند شما شغلی داشته باشید یا نه، منچستر همیشه رویایی است؛ بنابراین هیچ اهمیتی ندارد که گوشه و کنار چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: باید روی کارم در منچستریونایتد تمرکز کنم و به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهم؛ با «اِد وودوارد» رییس باشگاه در رابطه با اینکه چگونه می‌توان به پیشرفت باشگاه کمک کرد، صحبت کرده‌ام و اگر سایر تیم‌ها سرمربیان خود را عوض کنند، هیچ تاثیری روی برنامه‌های ما ندارد.

سولسشر در ادامه به «ژوزه مورینیو» به عنوان جانشین پوچتینو اشاره کرد و در رابطه با دیدار خانگی یونایتد مقابل تاتنهام در چهارم دسامبر، تاکید کرد: خوب است که خوزه برگشته به ویژه برای شما (خبرنگاران) و شاید برای من؛ بنابراین شما می‌توانید راجع به او بنویسید و حرف بزنید؛ شما خوزه را دوست دارید و قرار است منظره و سیرک خوبی برای شما راه بیفتد. از سوی دیگر، برای مائوریتسیو ناراحتم؛ اینکه یکی از همکاران شما در آستانه کریسمس و سال نو شغل خود را از دست دهد، همیشه ناراحت کننده است؛ برای او بهترین‌ها را آرزو دارم.

یونایتدها از ۶ بازی اخیر خود در پنج دیدار به پیروزی رسیده و امیدوارند تا در دیدار مقابل شفیلدیونایتد که یکشنبه هفته پیش رو برگزار می‌شود، این روند را ادامه دهند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان