//
کدخبر: ۲۲۵۰۵۷ //

سرمربی بایرن: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است

سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی که تیمش برابر دورتموند به دست آورد به ستایش از لواندوفسکی پرداخت و او را بهترین مهاجم جهان دانست.

سرمربی بایرن: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اسکای اسپورت، در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم رقابت‌های بوندسلیگا در دیداری که به کلاسیکر معروف است دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند. این دیدار در آلیانس آره‌نا برگزار شد و بایرن مونیخ با درخشش مهاجم لهستانی خود توانست دورتموند را تحقیر کند و با چهار گل بازی را به سود خود به پایان برساند.

ستاره بایرن در این دیدار روبرت لواندوفسکی بود که دو گل به ثمر رساند تا به رکورد خاص خود همچنان در فصل جاری ادامه دهد. لواندوفسکی در تمام دیدارهای این فصل رقابت‌های بوندسلیگا توانسته که برای بایرن مونیخ گلزنی کند.

هانز فلیک سرمربی بایرن در نشست خبری بعد از این دیدار به ستایش از لواندوفسکی پرداخت و درباره او گفت: لواندوفسکی بار دیگر نشان داد که چه مهاجمی است. به نظرم او بهترین مهاجم جهان است.

فلیک که به عنوان مربی موقت در بایرن انتخاب شده ادامه داد: آنچه را که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم به دست آوردیم. آن‌گونه که دوست داشتیم بازی کردیم و بهتر از این نمی‌شود. با شایستگی به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

او درباره آینده خود با بایرن گفت: این موضوع به من بستگی ندارد بلکه مربوط به باشگاه است. خوشحالم که مدیران باشگاه به من در این دو بازی اعتماد کردند. الان باشگاه این فرصت را دارد تا درباره آینده تصمیم بگیرد. این پیروزی متعلق به من نیست بلکه به بازیکنان بایرن تعلق دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان