//
کدخبر: ۲۲۳۷۳۳ //

کواچ: تسلیم نمی‌شوم

سرمربی بایرن مونیخ از دلیل اصلی شکست تحقیر آمیز تیمش برابر فرانکفورت سخن به میان آورد.

کواچ: تسلیم نمی‌شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته دهم رقابت‌های بوندسلیگا شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه 5 بر یک برابر فرانکفورت بازی را واگذار کرد. کواچ از دلیل اصلی این شکست سخن به میان آورد. او گفت: اخراج بواتنگ آن هم در دقیقه 8 همه ما را غافلگیر کرد. بعد از 10 نفره شدن شوکه شدیم. دو گل دریافت کردیم اما ناامید نشدیم و یکی از گل‌ها را جبران کردیم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما تصور کنید 80 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کنید. طبیعی است که هر تیمی در چنین شرایطی به مشکل می‌خورد.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و این به خاطر 10 نفره شدن بود. اخراج بواتنگ دلیل اصلی شکست سنگین ما در این بازی بود و قطعا با وجود این بازیکن نتیجه دیگری رقم می  خورد.

کواچ درباره این سوال که بعد از 10 نفر شدن چه چیزی به بازیکنان گفت: چه می‌خواهید از من بدانید؟ نمی توانم درباره چنین مسائلی با شما صحبت کنم.

از سرمربی بایرن مونیخ درباره آینده‌اش بعد از این شکست سنگین سوال شد و او گفت: نمی‌دانم. شما بیشتر از من می‌دانید. من انسان ساده‌ای نیستم. شما همیشه درباره چنین موضوعی از من سوال می‌پرسید. می‌دانم چه می‌خواهید. من در سال 2018 هم چنین شرایطی را تجربه کردم و تسلیم نخواهم شد. در چنین شرایطی ادامه خواهم داد.

بایرن مونیخ در فصل جاری در 10 بازی 16 گل دریافت کرده است و این ضعیف ترین عملکرد این تیم از سال 2008 بوده است.

کواچ بعد از این شکست تحقیرآمیز برابر فرانکفورت تصمیم گرفت که تمرین امروز تیمش را بدون حضور هواداران و پشت درهای بسته برگزار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان